Lisää myyntiä ja asiakasuskollisuutta värikuponkitulostimella

TM-C710-värikuponkitulostin on tällä hetkellä markkinoiden ainoa värillisten kuponkien tulostukseen sopiva myyntipistetulostin. Se on ainutlaatuinen, pienikokoinen ratkaisu, joka on helppo asentaa kassapisteeseen. Sen avulla voit toteuttaa kaikki kuponkikampanjasi ja kasvattaa siten liikevaihtoa ja lisätä asiakasuskollisuutta. TM-C710 -tulostimella voit tulostaa värikuponkeja aina tarpeen mukaan; pystyt tavoittamaan kaikki asiakkaasi ja kohdistamaan markkinointisi entistä tehokkaammin.

Korkealaatuinen väritulostus saa kupongit erottumaan helposti kuiteista. Tämä lisää kampanjan näkyvyyttä ja kuponkien lunastusmääriä, mikä kasvatttaa myyntiä ja lisää asiakasuskollisuutta. Koska voit tulostaa kuponkeja tarpeen vaatiessa, pystyt räätälöimään erikoistarjoukset, kampanjat ja viestinnän kullekin asiakkaalle sopivaksi. Näin voit lähestyä jokaista asiakasta yksilöllisellä tavalla.

Asiakaspalvelu käy nopeasti ja rajoitteitta, sillä TM-C710 tulostaa keskikokoisen (20 cm, 360 x 180 dpi) kupongin noin kahdessa sekunnissa. Se on helppokäyttöinen, ja musteen vaihtaminen ja paperin lisääminen onnistuu käden käänteessä. TM-C710 on myös taloudellinen. Riittoisilla kaseteilla voidaan tulostaa jopa 4 000 kuponkia kasettia kohti, ja älykäs kasetinhallintajärjestelmä varmistaa, että jokainen mustepisara tulee varmasti käytetyksi. Siksi kuittikohtaiset kokonaiskustannukset pysyvät todella pieninä.

Epson Europen järjestelmälaiteyksikön johtaja Thierry Rohart kertoo: ”TM-C710 on ihanteellinen työkalu asiakkaiden kanssa viestimiseen suoramainonnan avulla, sillä sen avulla saat tulostettua todella laadukkaita kuponkeja. Sillä voi tulostaa kuponkeja monenlaisiin erikoistapahtumiin ja myynninedistämiskampanjoihin ja erilaisia etukuponkeja ja VIP-etukuponkeja. Se on kaiken kaikkiaan upea väline uusien asiakkaiden hankkimiseen ja myymäläkäyntien lisäämiseen.”

TM-C710 on ihanteellinen työkalu asiakkaiden kanssa viestimiseen suoramainonnan avulla, sillä sen avulla saat tulostettua kuponkeja monenlaisiin tapahtumiin ja myynninedistämiskampanjoihin.
Epson Europen järjestelmälaiteyksikön johtaja Thierry Rohart