Markkinoiden ensimmäinen valokuvia A3-koossa tulostava kuusivärinen monitoimitulostin

Expression Premium -tuotesarjan valikoimaa täydentävä erittäin pienikokoinen monitoimilaite

Epsonin Expression Photo XP-950 on täydellinen ratkaisu niille, jotka haluavat tulostaa itse suurempia ja parempilaatuisia valokuvia. Se on markkinoiden ensimmäinen*1  valokuville tarkoitettu kuusivärinen monitoimitulostin, joka tulostaa myös A3-koossa, vaikka se on vastaavaa kokoluokkaa kuin tavalliset valokuvia tulostavat A4-monitoimilaitteet.

Laitteessa on erikoismateriaaleille tarkoitettu takalokero, jonka avulla voit tulostaa erikokoisille materiaaleille aina A3-kokoon asti. Lisäksi kahden edestä ladattavan paperilokeron ansiosta voit vaihtaa valokuvien ja A4-tulostuksen välillä vaihtamatta välillä tulostusmateriaalia.

Lisäksi tässä huippuluokan mallissa on motorisoitu ohjauspaneeli ja automaattisesti ennen tulostusta avautuva paperilokero, sekä käyttäjäystävällisen valikkorakenteen sisältävä 8,8 cm:n kosketusnäyttö. Sen avulla valokuvien tulostus muistikorteilta ja PictBridgen kautta onnistuu suoraan ilman tietokonetta. Voit myös tulostaa CD- ja DVD-levyille ja antaa kotivideoillesi ja digitaalisille albumeillesi yksilöllisen ilmeen.

Tulostimessa käytetään Epsonin Claria Photo HD -mustetta, joka soveltuu erinomaisesti huippulaatuisia valokuvia haluaville valokuvaharrastajille. Tällä musteella Epsonin tulostusmateriaaleille tulostetut valokuvat säilyvät jopa 300 vuotta valokuva-albumissa*2 . Kuusivärinen mustesarja (musta, syaani, magenta, keltainen, vaalea syaani ja vaalea magenta) tuottaa pehmeitä väriliukuja, syviä mustia ja vivahteikkaita värejä.

Expression Photo XP-950:n mukana toimitetaan Epson Connect*3, joka mahdollistaa asiakirjojen ja valokuvien langattoman® tulostuksen helposti ja nopeasti älypuhelimista ja tablet-tietokoneista. Lisäksi XP-950 tukee Wi-Fi DirectTM -toimintoa, jonka avulla voit tulostaa langattomilta laitteilta muodostamatta yhteyttä langattomaan reitittimeen. Voit myös tulostaa tietokoneesta mistä tahansa päin maailmaa lähettämällä asiakirjoja ja valokuvia sähköpostitse suoraan tulostimeen, kun taas Scan-to-Cloud mahdollistaa skannattujen asiakirjojen tallennuksen suoraan pilvipalveluihin. Tulostin on myös yhteensopiva Google Cloud Print -palvelun kanssa.

Epson Europen tuotepäällikkö Katie Zimmermann kertoo: ”Asiakkaat haluvat monitoimilaitteen, joka mahtuu pieneen tilaan ja sisältää kaikki tarjoamamme huippuluokan laitteiden ominaisuudet. Expression Photo XP-950 sisältää uuden Epson Creative Print -sovelluksemme, jonka avulla voit ilmaista itseäsi paremmin vaikkapa luomalla omia postikorttejasi, mukauttamalla kirjepaperimalleja, tulostamalla valokuvia Facebookista jne.*3 ”

Expression Photo XP-950 on saatavilla vuoden 2013 lokakuusta lähtien suositushintaan 349€.

-loppu-

*1 Tiedot ovat voimassa 1. syyskuuta 2013 lähtien. Vertailussa verrattiin kaikkiin Euroopassa saataviin monitoimitulostimiin.

*2 Tulosteiden kestoluokitukset perustuvat valokuva-albumien suojataskuissa säilytettävien, erikoismateriaaleille tulostettujen testitulosteiden kiihdytettyihin testeihin. Tulosteiden kestävyys vaihtelee tulostusmateriaalin, tulostettavan kuvan, säilytysolosuhteiden, valon määrän, kosteuden ja ilmasto-olosuhteiden mukaan. Epson ei takaa tulosteiden kestävyyttä.

*3 Epson iPrint ja Epson Creative edellyttävät langatonta yhteyttä. Epson Email print, Epson Remote Print Driver ja Epson Scan-to-Cloud edellyttävät Internet-yhteyttä. Lisätietoja sekä luettelo tuetuista kielistä ja laitteista on osoitteessa www.epsonconnect.eu

Epson Europen tuotepäällikkö Katie Zimmermann