Pelaa, katso ja kannusta uuden teräväpiirtovalmiin kannettavan projektorin avulla

Uusi kotiteatteriprojektori tarjoaa täyden trapetsikorjauksen ja tavallista pidemmän lampun takuun

Epson esittelee myydyimpään kotiteatteriprojektoriinsa EH-TW480:een perustuvan EH-TW490-projektorin, joka edustaa teräväpiirtovalmiin projektorivalikoiman uutta sukupolvea. Sen lisäksi, että tämä 720p-kotiteatteriprojektori sisältää kaikki ominaisuudet, jotka tekivät edellisestä mallista niin suositun, se on luokkansa ainoa malli, joka sisältää enintään 30 asteen trapetsikorjauksen sekä pysty- että vaakasuunnassa sekä kolmen vuoden tai 2 000 tunnin lampun takuun.

Trapetsikorjauksen ansiosta käyttäjät voivat helposti kohdistaa kuvan suoraan riippumatta projektorin kulmasta. Koska tämä kannettava teräväpiirtovalmis projektori on pienikokoinen ja kevytrakenteinen, sen voi asentaa lähes mihin vain. Se sopii täydellisesti videopelien pelaamiseen, elokuvien katsomiseen ja urheilutapahtumien seuraamiseen erilaisissa tiloissa tai vaikkapa ystävän kotona.

Yhtä suuren valkoisen ja värillisen valon tehon (3 000 lumenia) ja Epsonin 3LCD-tekniikan ansiosta käyttäjät voivat katsoa kirkasta sisältöä eloisilla väreillä ilman, että heidän täytyy istua pimeässä. Kontrastisuhde 12 000:1 tarkoittaa myös, että hyvin tummat ja varjoisat kohtaukset elokuvissa tai suorat urheilutapahtumat näkyvät selkeämmin eivätkä näytä haalistuneilta.

Epson Europen tuotepäällikkö Madlyne Colson sanoo: "Tämä teräväpiirtovalmis projektori muuntaa videopelit, elokuvat ja urheilutapahtumat helposti elokuvateatteritasoisiksi kuviksi valkokankaalle. Koska asennus on helpompaa ja lampun takuu pidempi kuin kilpailijoilla, käyttäjät voivat rentoutua ja keskittyä valkokankaan tapahtumiin projektorin toiminnan sijaan."

EH-TW490 on saatavana lokakuusta alkaen hintaan 590 €

.

Ominaisuudet
Teräväpiirtovalmis 720p-valkokangaselämys – kuvakoko jopa 317 tuumaa
Erinomainen kuvanlaatu Epsonin 3LCD-tekniikalla
Voit käyttää projektoria erilaisissa valaistuksissa yhtä korkeilla 3 000 lumenin valkoisen ja värillisen valon tehoilla
Kontrastisuhde 12 000:1 luo entistä syvemmät mustan sävyt
Voit kohdistaa projisoidun kuvan helposti manuaalisella vaakasuuntaisella ja automaattisella pystysuuntaisella enintään 30 asteen trapetsikorjauksella
Kolmen vuoden tai 3 000 tunnin takuu lampulle
2 sisäistä 2 W:n
kaiutinta
Neljä väritilaa (olohuone, dynaaminen, teatteri ja peli)

Tämä teräväpiirtovalmis projektori muuntaa videopelit, elokuvat ja urheilutapahtumat helposti elokuvateatteritasoiseksi kuvaksi valkokankaalle.
Epson Europen tuotepäällikkö Madlyne Colson