Seuraavalle tasolle Epsonin avulla

Ihanteellinen projektori suurempaan, kirkkaampaan ja parempaan pelaamiseen

Maailman johtava projektorivalmistaja*1 Epson tuo markkinoille uuden, erityisesti videopeleille tarkoitetun EH-TW5200-projektorin, jossa on uusi, erittäin lyhyen vasteajan "nopea tila". Siinä on myös suuri kontrastisuhde sekä uusi MHL-liitäntä, jonka avulla sisältöä voi toistaa älypuhelimesta tai tablet-tietokoneesta.

Kirkkaan Full HD -tason 2D- ja 3D-peligrafiikkansa ansiosta EH-TW5200 sopii erinomaisesti pelaajille, jotka haluavat investoida videopelikonsolia täydentävään suureen kuvaan.

Siirtymällä nopeaan tilaan käyttäjät voivat uppoutua täysin nopeisiin videopeleihin ilman häiritseviä viiveitä, mikä on tärkeää monen pelaajan turnauksissa ja peleissä, joissa on reagoitava sekunnin murto-osassa. Suuren kontrastisuhteen (15 000:1) ansiosta tummat, varjoisat välianimaatiot ja grafiikkaefektit ovat tarkkoja ja selkeitä, eivät haalistuneita. Yhtä suuren valkoisen ja värillisen valon tehon (2 000 lumenia) ja Epsonin 3LCD-tekniikan ansiosta käyttäjät voivat helposti katsoa sisältöä ilman, että heidän tarvitsee pimentää huonetta.

EH-TW5200 on myös yksi Epsonin ensimmäisistä peliprojektoreista, joilla käyttäjät voivat toistaa sisältöä (esimerkiksi valokuvia, videoita ja musiikkia) suoraan älypuhelimesta tai tablet-tietokoneesta MHL-portin avulla.

Epson Europen tuotepäällikkö Madlyne Colson sanoo: "Olemme kehittäneet tämän projektorin ihanteelliseksi perinteisen taulutelevision korvaajaksi suurempaa, kirkkaampaa ja parempaa pelaamista varten. Paitsi että projektori tarjoaa Full HD -tasoisen 2D- ja 3D-kuvan sekä joukon muita pelikokemusta parantavia ominaisuuksia, se on myös täysin mukautettavissa monenlaisiin ympäristöihin. Kun kuvakoko vaihtelee helposti 30 ja 300 tuuman välillä ja trapetsikorjaus takaa suoran kuvan riippumatta projektorin kulmasta, teräväpiirtosisällön heijastaminen ei edellytä suurta avointa tilaa."

EH-TW5200 on yhteensopiva USB-ladattavien, radiotaajuudella käytettävien aktiivisten 3D-suljinlasien kanssa*2, jotka myydään erikseen hintaan 89€. RF-liitännän ansiosta näiden kevyiden lasien käyttöetäisyys on jopa 10 metriä projektorista.

EH-TW5200 on saatavana lokakuusta alkaen hintaan 990€.

Ominaisuudet
1080p Full HD -valkokangaselämys
Erinomainen kuvanlaatu Epsonin 3LCD-tekniikalla
Yhtä suuri valkoinen ja värillinen valoteho (2 000 lumenia)
Suuri kuvakoko (30–300 tuumaa)
Syvät mustat – kontrastisuhde 15 000:1
Lampulla jopa 4 000 tunnin käyttöikä

*1 Lähde: Futuresource Consulting Limited, www.futuresource-consulting.com

*2 Epsonin radiotaajuudella toimivat aktiiviset 3D-suljinlasit kuuluvat Full HD 3D Glasses Initiative -järjestön laitteisiin. Lisätietoja on osoitteessa www.fullhd3dglasses.com

Olemme kehittäneet tämän projektorin ihanteelliseksi perinteisen taulutelevision korvaajaksi suurempaa, kirkkaampaa ja parempaa pelaamista ja katselua varten.
Epson Europen tuotepäällikkö Madlyne Colson