Uusi projektorivalikoima tuo huippuluokan kotiteatterin jokaisen saataville

Uusissa projektoreissa on lähes kaksinkertainen kontrastisuhde aiempiin malleihin verrattuna, ja ne ovat edelleen ainoita kotiteatteriprojektoreita, joissa on Full HD –tason langaton yhteys

Epson esittelee elokuvien harrastajille kolme uutta huippuluokan 3D-kotiteatteriprojektoria – muun muassa edullisen version niille elokuvien ystäville, jotka haluavat nauttia mukaansa tempaavista valkokangaselämyksistä kohtuullisin kustannuksin. Valikoiman projektoreissa on lähes kaksinkertainen kontrastisuhde aiempiin malleihin verrattuna, MHL-liitännät älypuhelinten ja tablet-tietokoneiden käyttäjille*1 sekä kuvan interpolointi sekä 2D- että 3D-tilassa*2.

Valikoimaan kuuluu EH-TW9200W, langaton Full HD -malli*3, jonka avulla käyttäjät voivat yhdistää Full HD -laitteensa projektoriin ilman, että ne on asennettava samaan huoneeseen. EH-TW9200 on malliston langallinen versio.

EH-TW7200 sisältää huippuluokan mallien ominaisuuksia, kuten laajan linssin säätöalueen sekä hyvin suuren kontrastisuhteen, mutta sen hinta on silti edullinen.

Kaikki kolme mallia ovat ihanteellisia tummia, varjoisia kohtauksia sisältävien elokuvien katsomiseen, sillä suuri kontrastisuhde takaa syvemmät, terävämmät mustan sävyt. Sekä EH-TW9200W:n että EH-TW9200:n kontrastisuhde on 600 000:1, kun taas EH-TW7200:n kontrastisuhde on 120 000:1.

EH-TW9200W on myös yksi Epsonin ensimmäisistä kotiteatteriprojektoreista, jolla käyttäjät voivat toistaa sisältöä (esimerkiksi valokuvia, videoita ja musiikkia) suoraan älypuhelimesta tai tablet-tietokoneesta MHL-portin avulla.

Epson Europen tuotepäällikkö Madlyne Colson sanoo: "Olemme johtaneet projektorimarkkinoita jo runsaan kymmenen vuoden ajan*4, ja kehitämme teknologiaamme jatkuvasti tarjotaksemme kotiteatterin käyttäjille parhaan mahdollisen elokuvakokemuksen. Kaikki kolme projektoriamme ovat yhteensopiva USB-ladattavien, radiotaajuudella käytettävien aktiivisten 3D-suljinlasien kanssa*5, jotka myydään erikseen hintaan 79 €. RF-liitännän ansiosta näiden kevyiden lasien käyttöetäisyys on jopa 10 metriä projektorista ja ne tarjoavat upeaa, mukaansa tempaavaa 3D-viihdettä."

EH-TW9200W, EH-TW9200 ja EH-TW7200 ovat saatavilla marraskuusta 2013 alkaen, ja niiden hinnat ovat noin 3200 €, 3000 € ja 2000 € (sisältäen arvonlisäveron).

*1 Vain mallissa EH-TW9200W

*2 Vain malleissa EH-TW9200W ja EH-TW9200

*3 Langaton-HD-toiminto on käytettävissä 27:ssä EU:n jäsenvaltiossa sekä Kroatiassa, Islannissa, Norjassa, Saudi-Arabiassa, Sveitsissä, Turkissa ja Yhdistyneissä arabiemiirikunnissa. Tiedot voivat muuttua. Saat lisätietoja tuotteiden saatavuudesta markkina-alueellasi ottamalla yhteyden paikalliseen Epson-myyntipisteeseen.

*4 Kyselyn suoritti Futuresource Consulting Limited vuosina 2001–2012

*5 Epsonin radiotaajuudella toimivat aktiiviset 3D-suljinlasit kuuluvat Full HD 3D Glasses Initiative -järjestön laitteisiin. Lisätietoja on osoitteessa www.fullhd3dglasses.com

Olemme johtaneet projektorimarkkinoita jo runsaan kymmenen vuoden ajan, ja kehitämme teknologiaamme jatkuvasti tarjotaksemme kotiteatterin käyttäjille parhaan mahdollisen elokuvakokemuksen.
Epson Europen tuotepäällikkö Madlyne Colson