• Epson Suomi/

Document Capture Pro Server -ohjelmisto ja Epsonin uusimmat yritysskannerit täydentävät toisiaan

Epsonin asiakirjojen hallintajärjestelmä tehostaa asiakirjojen työnkulkua

Epson esittelee uuden Document Capture Pro Server ‑ohjelmistopaketin, joka laajentaa asiakirjojen hallintajärjestelmien skannaustoimintoja. Ohjelmistopaketin voi ladata ilmaiseksi Epsonin sivustolta. Se tarjoaa palvelimia käyttäville yritysasiakkaille optimaalisen tavan digitoida paperiasiakirjat ja siirtää ne sähköiseen työnkulkuun. Samalla myös tuottavuus parantuu.

Document Capture Pro Server voidaan integroida helposti useimpiin yleisesti käytettyihin asiakirjojen hallintajärjestelmiin ja pilvivarastoihin. Käytettynä yhdessä yhteensopivien Epson-skannerien kanssa se helpottaa yritysten paperiasiakirjojen digitointiprosesseja.

Document Capture Pro -ohjelmiston Windows Server 2003/2008 ‑versio on ihanteellinen ratkaisu palvelimia käyttäville pienille ja keskisuurille yrityksille. Se soveltuu myös suuryritysten käyttöön, ohjelmistovalmistajille sekä jälleenmyyjille, jotka etsivät keskitettyä palvelinpohjaista skannausratkaisua. Ohjelmisto asennetaan yrityksen palvelimelle erillisten PC-laitteiden sijaan, ja sitä voidaan hallita kaikista verkkoselaimista. Järjestelmää on siten helppo valvoa.

Epson Europen Senior Product Manager Patrick Perrot sanoo: "Uusi ohjelmisto mahdollistaa yhteensopivien Epson-skannerien saumattoman integroinnin kaikkiin yleisesti käytettyihin asiakirjojen hallintajärjestelmiin. Ohjelmisto sisältää useita erilaisia Push-Scan-toimintoja (esimerkiksi skannauksen pilvijärjestelmään, FTP:lle, sähköpostiin tai SharePoint-sovellukseen). Se tarjoaa myös monipuolisia kuvankäsittelyominaisuuksia, kuten viivakoodin tunnistuksen ja alueellisen OCR-A- ja OCR-B-tuen. Document Capture Pro Server on ihanteellinen palvelinpohjainen työnkulun hallintajärjestelmä Epson-skannereille."

Epsonin Document Capture Pro ‑ohjelmiston voi ladata ilmaiseksi 1. heinäkuuta alkaen osoitteesta http://www.epson.eu/documentcapturepro.

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Ladattavissa ilmaiseksi Epsonin sivuilta http://www.epson.eu/documentcapturepro
  • Saumaton integrointi useimpiin asiakirjojen hallintajärjestelmiin ja pilvipalveluihin
  • Asennus palvelimelle – ei tarvitse asentaa jokaiselle koneelle erikseen
  • Helppo hallita yhteensopivien skannerien ohjauspaneelista käsin
  • Tyhjän sivun tunnistus
  • Tukee kaikkia yleisiä tiedostomuotoja: BMP, JPEG, TIFF, PDF ja PDF/A
  • Useita Push-Scan-toimintoja: esim. skannaus sähköpostiin, kansioon, FTP:lle, SharePoint-sovellukseen tai Google Docsiin
  • Töiden erottelutoiminto
  • Viivakoodin tunnistus
  • Alueellinen OCR-A- ja OCR-B-tuki
  • Tehokkaat kuvankäsittelyominaisuudet, esim. automaattinen koon tunnistus, automaattinen kuvan kääntö ja suoristus
  • Ohjelmiston kehityspaketti yhteistyökumppaneille
  • Käyttöjärjestelmä: MS Windows Server 2003/2003R2/2008/2008R2

Testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2232, johanna.sormunen@epson.eu

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen kuvankäsittelyn ja innovaatioiden edelläkävijä, jonka valikoima kattaa kaiken mustesuihkutulostimista ja 3LCD-projektoreista tunnistin- ja muihin mikrolaitteisiin. Tavoitteenaan ylittää asiakkaidensa odotukset kaikkialla maailmassa Epson tarjoaa rahoille vastinetta tuomalla kaupallisille ja teollisille markkinoille pienikokoisia, energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita yritys- ja kotikäyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevasta 97 yrityksestä, joissa työskentelee yli 75 000 työntekijää. Epson panostaa jatkuvasti ympäristönsuojeluun ja tukee toimintaympäristössään vaikuttavia paikallisia yhteisöjä. http://global.epson.com

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 594 henkilöä ja sen myynti tilivuonna 2010 oli 1 583 miljoonaa euroa. http://www.epson.eu

Ympäristövisio 2050