Epson Discproducer tukee nyt Mac OS X -käyttöjärjestelmää

Maksuttoman ohjelmiston avulla myös Mac-käyttäjät voivat tallentaa ja tulostaa CD-levyille.

Epson tuo Discproducer-sarjansa Mac-käyttäjien ulottuville julkistamalla uuden, Mac OS X -yhteensopivan Discproducer-ohjelmiston Total Disc Maker (versio 1.0). Ohjelmisto kehitettiin vastauksena Discproducer-sarjan saamaan suosioon ja Mac-yhteensopivien CD-/DVD-julkaisuratkaisujen kasvavaan kysyntään. Rekisteröityneet Discproducer-käyttäjät voivat ladata ohjelmiston maksuttomasti osoitteesta https://download.epson-biz.com 1.7.2012 alkaen.

”Tarjoamme Mac-käyttäjille samat Discproducer-ominaisuudet kuin Windows-käyttäjille. Niihin kuuluvat täysin automaattinen, tarkka CD-/DVD-tallennus ja laadukas 6-väritulostus. Yksi mustepatruunasarja riittää yli tuhannen levynpäällisen peittävään tulostukseen. Discproducer on taloudellinen ja monipuolinen valinta musiikki- ja videolevyjen tuotantoon, esipainantaan, taideteollisuuteen, koulutukseen, monistukseen ja yrityskäyttöön”, Epson Europen tuotepäällikkö Leonard Beckmann sanoo.

Total Disc Maker 1.0 tukee seuraavia:

• Epson Discproducer -mallit: PP-50, PP-100 ja PP-100AP
  • Mac OS -versiot: Mac OS X 10.6.8 ”Snow Leopard”, Mac OS X v10.7.3 ”Lion”
  • CD-/DVD-formaatit: kaikki data-, musiikki- ja videotiedostojen yleisimmät vakioformaatit
  • Kuvaformaatit: Kaikki (Illustrator: PDF-yhteensopiva, formatoitu), Adobe PDF, BMP, PNG, JPG, TIFF
  • Ääniformaatit: WAV, MP3, AIFF, AAC
  • Viivakoodityypit: EAN 8/13, ITF, Code39, Code128, NW-7, PDF417, QR
  • Automaattisesti lisättävät kentät: päivämäärä, kellonaika, koko, levyn nimi ja numero
  • Tiedostojärjestelmät: ISO9660, Joliet, UDF(1.02), UDF Bridge, HFS+
  • Kielet: englanti, saksa, ranska, espanja, italia ja japani

Rekisteröityneet Discproducer-käyttäjät voivat ladata Total Disc Maker 1.0 -ohjelmiston maksuttomasti osoitteesta https://download.epson-biz.com 1.7.2012 alkaen. Heinäkuusta 2012 alkaen ohjelmisto sisältyy Epson Discproducer PP-50-, PP-100- ja PP-100AP-malleihin.

Testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot:

Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2232, johanna.sormunen(ät)epson.eu

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen kuvankäsittelyn ja innovaatioiden edelläkävijä, jonka valikoima kattaa kaiken mustesuihkutulostimista ja 3LCD-projektoreista tunnistin- ja muihin mikrolaitteisiin. Tavoitteenaan ylittää asiakkaidensa odotukset kaikkialla maailmassa Epson tarjoaa rahoille vastinetta tuomalla kaupallisille ja teollisille markkinoille pienikokoisia, energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita yritys- ja kotikäyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevasta 97 yrityksestä, joissa työskentelee yli 75 000 työntekijää. Epson panostaa jatkuvasti ympäristönsuojeluun ja tukee toimintaympäristössään vaikuttavia paikallisia yhteisöjä.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 594 henkilöä ja sen myynti tilivuonna 2010 oli 1 583 miljoonaa euroa.

Ympäristövisio 2050