Epson esittelee kehittyneimmät Full HD 3D -projektorinsa

Tekniikkaa, joka tarjoaa elokuvaharrastajille parhaan mahdollisen kotiteatterikokemuksen

Epson tuo markkinoille EH-TW9100W-, EH-TW9100- ja EH-TW8100-projektorit, jotka ovat vaativille elokuvaharrastajille tarkoitettuja Full HD 3D -huippuprojektoreita. Tämä upean kotiteatterikokemuksen tarjoava projektorivalikoima on varustettu uusimmalla tekniikalla, kuten:

• Huippuluokan langaton Full HD -yhteensopivuus (vain EH-TW9100W)
  • Uusi langaton HD-lähetin viidellä HDMI-tulolla, joiden avulla projektoriin voidaan liittää muita laitteita langattomasti
  • Radiotaajuudella (RF) toimiva 3D-tekniikka, joka tarjoaa hyvän signaalin 3D-laseille
  • Erittäin suuri (320 000:1) kontrastisuhde
  • Super-Resolution-tekniikka ja kuvan interpolointi tuottaa terävämmän ja tarkemman katselukokemuksen
  • 2,1-kertainen zoomaus ja laaja linssin säätöalue laajentavat asennusmahdollisuuksia
  • 2D–3D-muunnos
  • Samanvahvuisen valkoisen ja värillisen valon tehon takaava 3LCD-tekniikka tuottaa vivahteikkaan ja elävän kuvan

EH-TW9100 projisoi Full HD -sisältöä langattomasti muistakin kuin langattomista laitteista. Tällaisia laitteita voidaan yhdistää projektoriin sen mukana toimitettavan langattoman HD-lähettimen avulla. Tämä vähentää tarvittavien kaapelien määrää ja tekee asennuksesta helpompaa ja siistimpää.

Kaksiulotteinen HD-sisältö voidaan muuntaa kolmiulotteiseksi yhdellä näppäimen painalluksella, ja automaattinen värioptimointi, kuvan interpolointi ja Super-Resolution-tekniikka tehostavat katselukokemusta entisestään. Värit ovat eläviä, musta syvän mustaa ja kaikki yksityiskohdat tarkkoja suuren (320 000:1) kontrastisuhteen ja Epsonin 3LCD-tekniikan ansiosta.

"Epsonin korkealuokkaisten kotiteatteriprojektorien valikoiman tuotteet sopivat täydellisesti kaikille, joilla on erillinen kotiteatterihuone kotonaan. Sen lisäksi, että nämä projektorit tuottavat korkealaatuista kuvaa, ne ovat erittäin helppoja asentaa laajan linssin säätöalueen ja tehokkaalla zoomilla varustetun keskilinssin ansiosta. Näiden ominaisuuksien ansiosta käyttäjät voivat ottaa projektorin käyttöön milloin vain haluavat huolehtimatta sumeasta kuvasta tai vääristymistä", Epson Europen tuotepäällikkö Madlyne Colson sanoo.

EH-TW9100W- ja EH-TW9100-projektorien mukana toimitetaan kaksi paria USB-ladattavia radiotaajuudella toimivia kevyitä aktiivisia 3D-suljinlaseja, joiden käyttöetäisyys on jopa 10 metriä projektorista.

EH-TW9100W, EH-TW9100 ja EH-TW8100 ovat saatavilla marraskuusta 2012 alkaen, ja niiden hinnat ovat 3299 , 2999  ja 2599 .

Testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot:

Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2232, johanna.sormunen(ät)epson.eu

Ympäristövisio 2050   http://eco.epson.com/