Epson esittelee pelaajille suunnatut kannettavat 3D-projektorit

Kevyt HD-Ready-projektori tarjoaa loistavan hinta-laatusuhteen

Epson tuo markkinoille edullisen EH-TW550-projektorin: HD Ready 3D -projektori 720p tarkkuudella. Pelaajille erityisen sopiva EH-TW550 tarjoaa seuraavat ominaisuudet:

• Erillinen väritila pelaamiseen
  • Samanvahvuisen valkoisen ja värillisen valon tehon takaava 3LCD-tekniikka tekee kuvista vivahteikkaita ja eläviä
  • Jaetun näytön näyttötoiminto
  • Radiotaajuudella (RF) toimiva 3D-tekniikka, joka tarjoaa hyvän signaalin 3D-laseille
  • Kolmen vuoden takuu lampulle

EH-TW550 on ohuen muotoilunsa ansiosta riittävän kevyt siirrettäväksi helposti huonesta toiseen tai vaikka otettavaksi mukaan ystävälle pelaamista varten. Laitteen käyttöönotto on nopeata ja helppoa manuaalisen vaakasuuntaisen ja automaattisen pystysuuntaisen trapetsikorjauksen ansiosta.

Epsonin 3LCD-tekniikan, jopa 3 000 lumenin yhtä suuren valkoisen ja värillisen valon ja 5 000:1 kontrastisuhteen ansiosta musta väri heijastuu syvän mustana, muut värit eloisina ja kaikki yksityiskohdat tarkasti. Värit voidaan optimoida pelaamista varten valitsemalla erityinen pelitila. Valittavana on myös muita väritiloja elokuvien ja muun sisällön katsomista varten.

Projektorin jaetun näytön toiminnon ansiosta sen avulla voi katsoa kahta kuvalähdettä samanaikaisesti. Näin  voi esimerkiksi tarkistaa urheilutulokset pelin aikana tai selailla helposti TV-kanavia.

"Kannettava HD-Ready-2D- ja 3D-projektori sopii erinomaisesti pelaajille, jotka haluavat käyttöönsä täydellisen laadun ja edullisen hinnan yhdistelmän. Lisäksi projektori toimitetaan mielenrauhaa tarjoavalla kolmen vuoden lampputakuulla", Epson Europen tuotepäällikkö Madlyne Colson sanoo.

EH-TW550 on yhteensopiva USB-ladattavien radiotaajuudella toimivien aktiivisten 3D-suljinlasien kanssa. Lasien käyttöetäisyys on jopa 10 metriä projektorista. Lasit myydään erikseen.

Joulukuusta lähtien saatavissa olevan EH-TW550:n hinta tulee olemaan hieman yli 700 €.