Epson julkaisee huippulaatua edellyttäviin töihin tarkoitetun 64 tuuman tulostimen

SureColor SC-S70600 on Epsonin ensimmäinen kylttitulostin, joka tukee samanaikaisesti oranssia, vaaleata mustaa, valkoista ja metallista mustetta.

Epson laajentaa suurkokotulostintarjontaansa 8- ja 10-värisellä SureColor SC-S70600 -tulostimella. Kyseessä on Epsonin ensimmäinen 64 tuuman (162,6 cm) tulostin, joka tukee samanaikaisesti oranssia, vaaleata mustaa, valkoista ja metallista mustetta.

SureColor SC-S70600 on tarkoitettu painoyrityksille, joiden työssä edellytään mahdollisimman hyvää laatua ja joustavuutta eri sovellusten tarpeisiin. Tässä tulostimessa yhdistyy erinomainen laatu, monipuolinen ja laaja väritoisto, joustavuus ja tuottavuus. Tulostimella voi tuottaa lähes mitä tahansa aina yksinkertaisista kylteistä upeisiin esitteisiin ja grafiikkoihin.

Tulostuslaatu varmistetaan yhdistämällä toisiinsa Epsonin UltraChrome GSX -muste ja laadukas Thin Film Piezo -tulostinpää, joka muodostaa täydellisiä mustepisaroita ja pidentää tuotteen käyttöikää. Jopa 1440 x 1440 dpi tarkkuuden tuen avulla SC-S70600 voi tuottaa äärimmäisen selkeitä ja yksityiskohtaisia tulosteita ja tasaisen hyvää laatua. Tulostin tuottaa jopa 26,8 neliömetriä tunnissa 8-värisenä ja jopa 4,0 neliömetriä tunnissa metallimusteella – toisin sanoen tulostaminen on merkittävästi kilpailijoita nopeampaa.

UltraChrome GSX -mustesarjaan kuuluu vaalea magenta, vaalea syaani, vaalea musta ja oranssi tavallisten CMYK-värien lisäksi. Tämän ansiosta SureColor SC-S70600:n värintoisto on SureColor-tuotesarjan laajin. Tulostimen 10-värisessä versiossa on lisäksi valkoinen muste ja metallivärimuste, mikä parantaa monipuolisuutta ja käyttömahdollisuuksia entisestään. Molemmissa malleissa on äärimmäisen pehmeät väriliu'ut ja siirtymät vaaleiden musteiden käytön ansiosta. Vaaleat mustat tehostavat myös neutraaleja värejä. Kehittyneen musteen ansiosta tulosteet kestävät jopa kolme vuotta ulkokäyttöä ilman laminointia.

"Palkitun SureColor-tuoteperheemme uusimman jäsenen SC-S70600:n avulla käyttäjät, joilla on käytössä vaativia laadukkaita sovelluksia, voivat luotettavasti ja tehokkaasti tulostaa eloisia värejä, selkeitä valkoisia ja useita erityisiä metallitehosteita läpinäkyville kalvoille, kankaalle, valokuvapaperille ja muille suosituille alusmateriaaleille. Tämä laajentaa käyttäjän luovia mahdollisuuksia merkittävästi, mikä samalla parantaa tuotteiden toimivuutta heikentämättä kuitenkaan tuottavuutta", Epson Europen Senior Product Manager Richard Barrow sanoo.

SC-S70600 tukee monipuolista tulostusta aina näyttelyesityksistä, julisteista, kylteistä, bannereista, tekstiileistä, taustavalaistuista paneeleista ja myyntipistemateriaaleista ajoneuvografiikkaan, tapettiin ja etiketteihin. Sen tehokkuutta parantaa entisestään tulostimen ergonominen rakenne, mikä vähentää seisokkeja ja materiaalien haaskausta. Tulostimen takana sijaitsevan nostolaitteen avulla uuden tulostusmateriaalirullan syöttö onnistuu yhdeltä henkilöltä, ja tulostusmateriaalin syöttövipuun voidaan kätevästi ylettyä tulostimen edestä tai takaa. Käyttäjät voivat säätää syöttöasetuksia tulostuksen aikana pysäyttämättä ja uudelleenkäynnistämättä tulostinta.

UltraChrome GSX -muste on hajutonta ja nikkelitöntä, minkä ansiosta SC-S70600-tulostin on entistä ympäristöystävällisempi ja sopiva toimistoympäristökäyttöön. ENERGY STAR -hyväksytty energiatehokkuus vähentää tulostimen käyttökustannuksia ja ympäristövaikutuksia.

Epson SureColor SC-S70600 tulee myyntiin syyskuussa hintaan 21 995€ / 22 295€ (alv 0%).

Tärkeimmät ominaisuudet
Korkealaatuinen 10-värinen tulostin, joka tukee samanaikaisesti oranssia, vaaleata mustaa, valkoista ja metallista mustetta
Saatavana my
ös 8-värinen malli, jossa ei ole valkoista ja metallista mustetta
Epsonin UltraChrome GSX -muste tarjoaa Epsonin SureColor-tulostinvalikoiman parhaan värientoiston
Vaaleat musteet tarjoavat pehmeät väriliu'ut ja siirtymät sekä vaalean mustan musteen entistä parempia neutraaleja neutraaleja harmaasävyjä varten
Epsonin laadukas Thin Film Piezo -tulostuspää muodostaa täydellisiä mustepisaroita ja pidentää tuotteen käyttöikää
Pitkään kestävät tulosteet valonkestävyys ulkokäytössä kolme vuotta ilman laminointia.
Tulostustarkkuus jopa 1440 × 1440 dpi
Tulostaa monenlaisille päällystetyille ja päällystämättömille materiaaleille, joiden maksimileveys on 162,5 cm (64 tuumaa)
Yhden käyttäjän rullamateriaalin syöttö
Tulostusmateriaalin syöttövipu käytettävissä tulostimen edestä ja takaa
Automaattinen alusmateriaalin kiristys
Helppo alusmateriaalin asennus eri tulostusmateriaalien automaattisen tulostusoptimoinnin ansiosta
Nopeus jopa 26,8 m2/h (nopea tila) ja 18,4 m2/h (tuotantotila) julistemateriaaleja tulostettaessa
Parannettu UltraChrome GSX -muste on hajutonta ja nikkelitöntä eikä tarvitse erityistuuletusta, sitä voi käyttää myös toimistoympäristössä.
ENERGY STAR -hyväksyntä tarkoittaa suurta energiatehokkuutta ja pieniä ympäristövaikutuksia.
Lisävarusteena syöttöjärjestelmä raskaille rullille (enintään 80 kg)
Lisäkuivausjärjestelmä tulosteiden kuivaamiseksi nopeammin suurissa tulostustöissä tai käytettäessä valkoisia musteita ja metallivärimusteita