Epson parantaa koti- ja mobiilitulostusta

Esittelyssä uudet Expression Home -tulostimet ja Claria Home -musteet

Epson vastaa kasvavaan asiakirjojen ja valokuvien kotitulostuksen kysyntään julkaisemalla Expression Home -sarjan. Tähän valikoimaan kuuluvat kompaktit tulostinmallit tuottavat laadukkaita, kiiltäviä valokuvia ja teräviä, selkeitä tekstiasiakirjoja. Epson Expression Home Small-in-One -mustesuihkutulostimet ovat Epsonin kaikkien aikojen pienimpiä monitoimilaitteita, ja Expression Home XP-30 on Epsonin pienin yksitoiminen A4-tulostin. Kaikissa malleissa käytetään uutta Claria Home -mustetta ja ne on varustettu joustavilla mobiilitulostusratkaisuilla.

Small-in-One-malleihin kuuluvat Expression Home XP-400 -sarja, XP-300 -sarja, XP-205, XP-202 ja XP-102, joilla voidaan tulostaa, kopioida ja skannata. Pienen kokonsa, erillisten mustepatruunoiden ja käyttäjäystävällisten ominaisuuksiensa ansiosta nämä tulostimet säästävät tilaa, aikaa ja rahaa. Expression Home XP-30 on puolestaan yksitoiminen tulostin, joka soveltuu kompaktia, edullista mustesuihkutulostinta tarvitseville kotikäyttäjille.

Expression Home -sarjan tulostimissa käytetään Epsonin uusia nelivärisiä Claria Home -musteita. Nämä perusmusteet yhdistävät mustan pigmenttimusteen kestävyyden väripohjaisilla syaanilla, magentalla ja keltaisella saataviin kiiltäväpintaisiin värikuvatulosteisiin. Tämä monipuolinen mustesarja tuottaa selkeän ja terävän tekstin sekä kiiltävät, valokuvaamotasoiset kuvat.

Omaan tulostimeen sopivat mustepatruunat on helppo tunnistaa päivänkakkarasta pakkauksessa. Kaikki patruunat ovat saatavilla vakio- ja XL-kokoisina, ja niiden riittoisuus on merkitty selkeästi jokaisen pakkauksen etupuolelle. Näin tulostustarpeita vastaavan mustepatruunakoon valinta on helppoa.

XP-400 -sarjalla, XP-300 -sarjalla, XP-205:lla ja XP-202:lla voi tulostaa missä tahansa kotona. Automaattisella Wi-Fi-verkon määritystoiminnolla tulostimet löytävät ja määrittävät tarvittavat yhteysasetukset. Ne ovat myös Epson iPrint-yhteensopivia, mikä tarkoittaa, että langaton tulostus onnistuu älypuhelimista ja tablet-tietokoneista.

XP-400 -sarjan, XP-300 -sarjan ja XP-205:n avulla käyttäjät voivat myös tulostaa mistä tahansa lähettämällä kuvia ja asiakirjoja suoraan tulostimen yksilölliseen sähköpostiosoitteeseen. Nämä tulostimet tukevat myös Googlen Cloud Print ja Applen AirPrint-palveluja.

”Expression Home -tulostimissa käytettävät uudet Claria Home -musteet mahdollistavat monipuolisten kiiltävien valokuvien ja terävän ja selkeän tekstin kotitulostuksen. Kotona voi nyt tulostaa sekä asiakirjoja että valokuvia, joten eri vaihtoehtojen valitsemisesta ei tarvitse huolehtia. Tämä valikoima takaa, että tarpeesi täyttyvät riippumatta siitä, tulostatko koulutöitä, kotitalouden hoitoon liittyviä asiakirjoja vai perhepotretteja”, Epson Europen tuotepäällikkö Mo Musa kertoo.

XP-400-sarja, XP-300-sarja, XP-205, XP-202, XP-102 ja XP-30 ovat saatavilla syyskuussa hintaan noin 100 €, 80 €, 65 €, 60 €, 50 € ja 40 €.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Ominaisuudet XP-405/402 XP-305/302 XP-205 XP-202 XP-
102
XP-
30
Small-in-One-valikoima: Epsonin kaikkien aikojen pienimmät monitoimiset mustesuihkutulostimet kotikäyttöön -
Epsonin kaikkien aikojen pienin yksitoiminen
A4-mustesuihkutulostin
- - - - -
Erilliset, riittoisat mustepatruunat – vaihda vain loppuun käytetty väri
Uusi Claria Home -muste – ihanteellinen terävän, selkeän tekstin ja kiiltävien, valokuvaamolaatuisten kuvien tulostamiseen
Wi-Fi-yhteyden avulla tulostat ja skannaat mistä tahansa kotisi huoneesta. - -