Epson tekee Full HD 3D -kotiteatteriprojektoreista edullisia

EH-TW6100 -projektori tarjoaa huipputekniikkaa edullisesti

Epson tuo markkinoille EH-TW6100W-, EH-TW6100- ja EH-TW5910-projektorit, jotka ovat elokuvaharrastajille, urheilufaneille ja pelaajille tarkoitettuja mukaansatempaavan 3D-kokemuksen tarjoavia Full HD -huippuprojektoreita. Näiden edullisten ja helppokäyttöisten uusinta teknologiaa sisältävien projektorien ominaisuudet sisältävät muun muassa:

• Huippuluokan langaton Full HD -yhdistettävyys (vain EH-TW6100W)
  • Uusi langaton HD-lähetin viidellä HDMI-tulolla, joiden avulla projektoriin voidaan liittää muita  laitteita langattomasti
  • Radiotaajuudella (RF) toimiva 3D-tekniikka, joka tarjoaa hyvän signaalin 3D-laseille
  • Samanvahvuisen valkoisen ja värillisen valon tehon takaava 3LCD-tekniikka tekee kuvista vivahteikkaita ja eläviä
  • 2D–3D-muunnos

EH-TW6100W projisoi Full HD -sisältöä langattomasti muistakin kuin langattomista laitteista. Tällaisia laitteita voidaan yhdistää projektoriin sen mukana toimitettavan langattoman HD-lähettimen avulla. Tämä vähentää tarvittavien kaapelien määrää ja tekee asennuksesta helpompaa ja siistimpää.

2D HD -sisältö voidaan muuntaa kolmiulotteiseksi yhdellä näppäimen painalluksella, ja automaattinen värioptimointi, 3D-syvyyssäätö ja Super-Resolution-tekniikka tehostavat katselukokemusta entisestään. Epsonin 3LCD-tekniikan ja jopa 2 300 lumenin yhtä suuren valkoisen ja värillisen valon tehon ansiosta värit näkyvät eloisina ja kaikki yksityiskohdat toistuvat tarkasti.

"Olemme toimineet Full HD 3D -kotiteatterimarkkinoilla nyt vuoden ajan. Tänä aikana olemme lisänneet kotiteatterituotteisiimme uusia ominaisuuksia, kuten paremman langattoman yhdistettävyyden. Uudessa langattomassa Full HD -lähettimessämme on viisi HDMI-tuloa eli neljä enemmän kuin aiemmin. Käyttäjät voivat nyt vaivatta hallita entistä useampia laitteita vain yhden kaukosäätimen avulla", Epson Europen tuotepäällikkö Madlyne Colson sanoo.

EH-TW6100W- ja EH-TW6100-projektorien mukana toimitetaan pari USB-ladattavia radiotaajuudella toimivia kevyitä aktiivisia 3D-suljinlaseja, joiden käyttöetäisyys on jopa 10 metriä projektorista.

EH-TW6100W, EH-TW6100 ja EH-TW5910 ovat saatavilla marraskuusta alkaen, ja niiden hinnat ovat 1849 , 1499  ja 1149 .

Ympäristövisio 2050   http://eco.epson.com/