Epson tekee tarratulostamisesta helppoa

Monipuoliset LabelWorks-sarjan tuotteet säästävät aikaa ja rahaa.

Epson jatkaa suosittujen yritys- ja tarratulostustuotteiden kehittämistä julkistamalla helppokäyttöisten ja monipuolisten tarratulostimien sarjan. Tässä mobiili- ja työpöytätarratulostustarpeisiin soveltuvassa sarjassa on pienikokoinen LabelWorks LW-300, joka soveltuu erinomaisesti toimiston tarratulostustarpeisiin, ja kevyt taustavalaistulla näytöllä varustettu LW-400, joka sopii mobiilitulostukseen lähes missä tahansa tilanteessa. Molemmat mallit ovat yhteensopivia lukuisten Epson-tarrateippien kanssa ja tarjoavat säästöjä edullisten yhdeksänmetristen teippien muodossa.

Helppokäyttöisissä LW-300- ja LW-400-tulostimissa on sisäinen näppäimistö erilliskäyttöä varten ja erilliset painikkeet leikkaus- ja tulostustoimintojen nopeata käyttöä varten. Yritykset voivat säästää aikaa tallentamalla valmiita tarratyyppejä tarrakirjoittimien sisäiseen muistiin uudelleenkäyttöä varten. LW-300-tulostimeen voi tallentaa jopa 30 mallia ja LW-400-tulostimeen 50.

Molemmat mallit ovat monipuolisia ja tarjoavat suuren määrän eri fonttityyppejä, merkkikokoja, symboleja, reunoja ja tyylejä. LW-400 tukee myös viivakooditulostusta.

Epsonin suuresta 6, 9, 12 ja 18 mm:n tarravalikoimasta löytyy sopiva tarra lähes kaikkiin tarratarkoituksiin. Valikoimaan kuuluu tavallisia, mustia, läpinäkyviä, mattapintaisia ja kirjoitettavia mattapaperitarroja, kansio- ja merkintätarroja, useita eri värejä, kuten huomio- ja pastellivärejä, ja kaksi erilaista tarravahvuutta. Kaikki Epsonin tarrat ovat erittäin kestäviä, vesikestoisia ja kestävät kuumia ja kylmiä olosuhteita.

"Jotta asiakkaamme saavat enemmän tarroja vastineeksi rahalleen, tarratulostimemme pienentävät kunkin tarran marginaaleja, jotta teippiä ei kulu hukkaan. Lisäksi yhdeksän metriä pitkinä taloudelliset teippimme ovat eräitä markkinoiden pisimmistä teipeistä", Epson Europen tuotepäällikkö Herve Thevenin sanoo.

Epson LabelWorks -sarja on saatavilla marraskuusta alkaen. LW-300:n suositeltu jälleenmyyntihinta on 50 € (sis. alv), ja LW-400:n suositeltu jälleenmyyntihinta on 70 € (sis. alv).

Tärkeimmät ominaisuudet LW-300 LW-400
Sisäinen näppäimistö erilliskäyttöä varten
LCD-näyttö
LCD-näytön taustavalo -