Epsonilta muovikoteloitu tarratulostin teollisuusympäristöihin

LW-400VP on suojattu kolhuja, iskuja ja naarmuja vastaan

Epson on vastannut varastotyöntekijöiden, asennuspalveluiden, sähkömiesten ja huoltoalan ammattilaisten toivomuksiin kestävämmistä tarratulostimista kehittämällä kannettavan LW-400VP -tulostimen, jossa on suojaava kumikotelo ja jonka rakenne perustuu Epsonin palkittuun LW-400-malliin.

LW-400VP on suojattu kolhuja, iskuja, tahroja ja naarmuja vastaan sen mustan rakenteen ja kumisen mattakotelon avulla. Näin käyttäjät voivat keskittyä kokonaan tärkeisiin tehtäviinsä, kuten tarvikkeiden merkitsemiseen, laitteiden tunnistamiseen ja kaapelien merkitsemiseen. Mukana on myös kestävä kantokotelo, jossa on tilaa latausaseman ja kuuden lisänauhan säilyttämiseen. Sen avulla LW-400VP-tulostinta voi siirtää helposti ja turvallisesti.

LW-400VP:ssä on integroitu näppäimistö erilliskäyttöä varten, ja painikkeiden avulla voi nopeasti hallita leikkaus- ja tulostustoimintoja. Käyttäjät voivat säästää aikaa tallentamalla jopa 50 tarramallia tulostimen sisäiseen muistiin uudelleenkäyttöä varten.

LW-400VP:n mukana toimitetaan kaksi nelimetristä tarranauhaa: tavallinen 12 mm levyinen valkoinen nauha mustalla tekstillä ja voimakasliimainen 9 mm levyinen keltainen nauha mustalla tekstillä. LW-400VP on hintalaatu-suhteeltaan erinomainen sijoitus, sillä laitteen mukana tulee yhteensä kahdeksan metriä tarranauhaa, verkkovirtasovitin ja kantolaukku.

"LW-400VP:n avulla käyttäjät voivat luoda korkealaatuisia tarroja toimiston ulkopuolella huolehtimatta kolhuista tai naarmuista. Vankan rakenteen, käyttäjäystävällisen toiminnan ja laajan tarramuotojen tuen ansiosta erilaisia tarroja voi nyt tuottaa vaivatta lähes missä tahansa ympäristössä", Epson Europen tuotepäällikkö Herve Thevenin sanoo.

LW-400VP on saatava lokakuusta alkaen hintaan 99 €.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Kannettava elektroninen tarratulostin sisäisellä näppäimistöllä
Soveltuu erinomaisesti tarroitukseen, kaapelien merkitsemiseen, nimikkeiden merkitsemiseen, laitteiden nimeämiseen ja viivakoodien tulostukseen
Kumikotelo luo suojan naarmuja, kolhuja ja putoamisia vastaan
Musta rakenne auttaa suojaamaan tahroja ja sormenjälkiä vastaan
Vankka kantolaatikko tarratulostinta, nauhoja, virtajohtoja ja ohjekirjaa varten
Pienien tarramarginaalien ansiosta tarroja mahtuu entistä enemmän nauhalle
Edulliset uudelleentäytöt Epsonin yhdeksänmetrisen tarranauhan ansiosta
Kaksi nelimetristä tarraa mukana: musta teksti tavallisella valkoisella tarranauhalla (12 mm) ja musta teksti vahvalla keltaisella tarranauhalla (9 mm)
Helppokäyttöinen ergonomisten painikkeiden ansiosta
Helposti käytettävät leikkaus- ja tulostustoiminnot erikoispainikkeiden ansiosta
50 tarramallin tallennus ja lataus sisäisen muistin avulla