Epsonin huipputekniikkaa hyödyntävä Blu-ray-valmistusratkaisu arkistointiin

Tekniset standardit ylittävän tarkkuuden tarjoava Discproducer PP-100IIBD soveltuu erinomaisesti suurimittaiseen optiseen tallennukseen Blu-ray-, CD- ja DVD-levyille.

Epson tuo markkinoille uusimman levynvalmistusratkaisunsa PP-100IIBD:n, joka on Blu-ray-malliston lippulaiva. Discproducer-sarjan tulokas käyttää ensiluokkaisia arkistotason Blu-ray-asemia (Pioneer PR1 -sarja), jotka ylittävät alan standardit ja tarjoavat erittäin hyvän tarkkuuden ja poikkeuksellisen virheettömyyden.

PP-100IIBD:ssä on lisäksi USB 3.0 SuperSpeed ‑väylä, jonka avulla se voi polttaa ja tulostaa vähintään kahdeksan yksikerroksista Blu-ray-levyä tunnissa. PP-100IIBD:n kapasiteetti on 100 x 50 Gt:n BD-R-levyä eli yli neljä gigatavua tietoa yhdessä erässä. Laite soveltuu etenkin suurten tietomäärien digitalisointiin ja arkistointiin esimerkiksi julkishallinnossa, terveydenhuollossa ja media-alalla.

Epsonilla on ainoana valmistajana kokemusta sekä robottitekniikasta että tulostimista. Täysin automaattisesti toimiva AcuGrip BD -robottivarsi ottaa tuotantoon aina vain yhden levyn kerrallaan, vaikka levyt olisivat tarttuneet toisiinsa. Tämän ansiosta käyttäjät voivat tehdä muita tehtäviä ja jättää tuotannon pyörimään itsekseen.

PP-100IIBD tulostaa tarkasti ja laadukkaasti levyn pinnalle. Epsonin Micro Piezo -tulostuspää tuottaa terävää tekstiä myös käytettäessä erittäin pieniä fonttikokoja. Kuusipatruunainen erillismustejärjestelmä pitää levykohtaiset kustannukset kurissa. Edessä olevan LED-näytön ansiosta eri värien mustetasojen valvonta on vaivatonta.

PP-100IIBD:n käyttö on erittäin helppoa. Laitteen mukana toimitettava Disc Maker 5.0 -ohjelmisto on intuitiivinen ja helppokäyttöinen. Sen lisätoimintoihin kuuluvat Read Back -tiedostonpaikannustyökalun, jolla voi tehdä hakuja levypinoista, sekä Merge Print -toiminnon, jolla voi tulostaa sisältöä levykohtaisesti tuotettaessa levyeriä.

“Epson on jo osoittanut asemansa markkinajohtajana Discproducer-sarjan tarkkuudella ja luotettavuudella. Tämän vuoksi yli puolet CD/DVD-arkistointijärjestelmiä käyttävistä Euroopan sairaaloista on valinnut Epsonin”, Epson Europen tuotepäällikkö Leonard Beckmann sanoo.

Discproducer PP-100IIBD tulee saataville tammikuussa 2013.

Ominaisuudet
Arkistotason Blu-ray-asemat (Pioneer PR1-sarja) ovat markkinoiden tarkimpia.
USB 3.0 SuperSpeed -liitäntä
Nopea levytuotanto – 8,5 25 Gt:n Blu-ray-levyä tunnissa
Suuri kapasiteetti – voit tuottaa jopa 100 Blu-ray-levyä (yli 4 teratavua) yhdessä erässä
Tietojen säilyvyys – Tiedot säilyvät yli 50 vuotta, mikä mahdollistaa edullisen pitkäaikaisarkistoinnin.
Voit polttaa yksi- ja kaksipuolisia Blu-ray-, DVD- ja CD-levyjä.
BD-asemat ja huoltopatruunat ovat käyttäjän vaihdettavissa pitkäaikaista ja vaativaa käyttöä varten.
Pienimmät pitkäaikaistallennuksen kustannukset gigatavua kohti suhteessa muihin tallennusmenetelmiin.
Laadukas tulostus levyn pintaan sekä yli tuhat levyä panossarjaa kohti.
Säästä rahaa erillisten mustepatruunoiden ansiosta – vaihda vain loppuun käytetty väri.
Musteiden yksilöllinen valvonta ainutlaatuisen LED-järjestelmän avulla
Patentoitu AcuGrip BD -robottivarsi vähentää hävikkiä varmistamalla, että levyt käsitellään yksitellen.
Helposti laitteen etuosasta käytettävä toiminnot. Pienikokoinen yksikkö.
Helppokäyttöinen ohjelmisto ja laitteisto
Mukana Total Disc Maker 5.0 -sovellus, joka sisältää Read Back- ja Merge Print -toiminnot.
Vankka rakenne, pölyltä suojaava kotelo ja vähän liikkuvia osia.

Tietoja Epsonista Epson on kansainvälinen kuvankäsittelyn ja innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja 3LCD-projektoreista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön. Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 97 yrityksestä, joissa työskentelee yli 81 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin. http://www.epson.eu