Epsonin interaktiivinen projektori tuo tehoa kokouksiin

EB-1410Wi-sarja heijastaa mille tahansa pinnalle jopa sadan tuuman interaktiivisen kuvan, tallentaa muistiinpanot ja tukee etäyhteyttä neljän eri sijainnin välillä.

Maailman johtava projektorivalmistaja Epson tarjoaa nyt täydellisen digitaalisen ratkaisun kokousten tehostamiseksi. EB-1410Wi:ssä ja EB-1400Wi:ssä yhdistyvät projektorien, interaktiivisten taulujen, fläppitaulujen ja muiden esityslaitteiden hyvät puolet yhdessä helppokäyttöisessä laitteessa. Uudet projektorit heijastavat mille tahansa pinnalle jopa 100-tuumaisen interaktiivisen kuvan ja tukevat useita eri kuvalähteitä. Niiden avulla yritykset voivat tehostaa tuottavuuttaan ja pienentää asennuskustannuksia, sillä ne poistavat tarpeen hankkia useita erilaisia laitteita kokoushuoneisiin.

EB-1410Wi:n ja EB-1400Wi:n avulla käyttäjät voivat muuntaa minkä tahansa pinnan 100-tuumaiseksi interaktiiviseksi näytöksi ja käsitellä kuvaa, joka voidaan heijastaa esimerkiksi tietokoneesta, toimistoverkosta, USB-muistitikusta, dokumenttikamerasta tai muista laitteista. Mukana toimitettujen interaktiivisten kynien avulla käyttäjät voivat ohjata tietokonetta samaan tapaan kuin hiirellä. Tämän lisäksi kynillä voi myös tehdä merkintöjä. Kokouksissa interaktiivisella projektorilla tehdyt muistiinpanot voidaan tallentaa ja jakaa verkon yli, USB-muistitikuilla tai sähköpostitse.

Projektorit voidaan myös yhdistää Epsonin mustesuihkutulostimiin, kuten WorkForcePro 4500 -sarjan tulostimiin. Käyttäjät voivat skannata asiakirjoja suoraan projektoriin ja tulostaa kokousmuistiinpanoja. Projektorit tukevat suurinta osa nykytulostimista suoraa muistiinpanojen tulostusta varten.

EB-1410Wi:ssä ja EB-1400Wi:ssä on myös monisijaintitoiminto. Tämän ominaisuuden ansiosta jopa neljä erillistä heijastusjärjestelmää voidaan yhdistää etäyhteyden avulla, jolloin käyttäjät voivat jakaa kuvia ja esityksiä ja myös tehdä merkintöjä samaan kuvaan etäyhteyden kautta.

"Nämä uudet 100 tuuman interaktiiviset projektiojärjestelmät ovat paljon muutakin kuin pelkkiä interaktiivisia projektoreita – ne tarjoavat täyden digitaalisen ratkaisun useisiin erilaisiin liiketapaamisten tarpeisiin. Kun yhdellä laitteella voidaan hoitaa kolmen tai neljän laitteen työt, yritykset voivat pienentää laiteinvestointeja ja pitää tehokkaampia kokouksia. Intuitiivisen näyttövalikon ja käyttäjäystävällisten ohjainten ansiosta nämä laitteet eivät edellytä lisäkoulutusta", Epson Europen tuotepäällikkö Julia Lin sanoo.

EB-1410Wi ja EB-1400Wi ovat saatavana tammikuussa 2013.

Ominaisuudet EB-1410Wi EB-1400Wi
Monitoiminen interaktiivinen kokoustilaratkaisu
Täydellinen interaktiivinen paketti: projektori, kaksi digitaalikynää, sisäinen ohjelmisto, seinäkiinnitys
Tallenna, muokkaa ja jaa kokousmuistiinpanoja