Epsonin monipuolisimmat tulostimet upeiden valokuvien ja tekstiasiakirjojen tulostamiseen

Epson kehittää uusia erittäin pienikokoisia tulostimia ja uudet musteet kotitulostusta varten

Epson on julkaissut uuden pienikokoisten kotiin tarkoitettujen mustesuihkutulostimien sarjan, jonka tulostimet tarjoavat uusia hienoja ominaisuuksia monipuolista kotitulostusta varten. Expression Premium -sarja soveltuu erinomaisesti kiireisille kotikäyttäjille, jotka haluavat tulostaa laadukkaita valokuvia ja asiakirjoja. Sarja tarjoaa seuraavia ominaisuuksia:

• Uusi viiden värin Claria Premium -muste tuottaa kiiltävät valokuvat ja selkeän tekstitulostuksen
  • Pienikokoinen, 40 % aiempia malleja pienempi
  • Moottoroitu ohjauspaneeli ja tulostelokero
  • 8,8 cm:n kosketusnäyttö, jossa käyttäjäystävällinen vuorovaikutteinen valikko
  • Tehostettu Epson Connect -palvelu, jossa uusi etätulostusohjain ja skannaus pilvijärjestelmiin
  • Automaattinen Wi-Fi-määritys ja Wi-Fi Direct -yhteydet
  • Takana oleva erikoistulostusmateriaalien syöttö, kaksi paperilokeroa ja kaksipuolinen tulostus tekevät tulostuksesta joustavaa
  • Tulostus CD-/DVD-levylle

Epsonin Claria Premium -musteessa yhdistyy musta pigmenttimuste ja väripohjaiset syaani, magenta, keltainen ja musta väri. Sen lisäksi, että voit tuottaa kestäviä tekstiasiakirjoja, näillä musteilla voi tulostaa myös upeita kiiltäviä valokuvia, joissa on terävät yksityiskohdat, syvät mustan sävyt ja vivahteikkaat väri.

Malleissa on myös motorisoitu ohjauspaneeli ja tulostelokero, joka avautuu automaattisesti ennen tulostusta. Näin käyttäjät voivat kerätä tulosteensa helposti.

Kaikissa Expression Premium -tulostimissa on Epson Connect-etätulostusmahdollisuus (Epson iPrint, Epson Email Print, etätulostusohjain ja pilvijärjestelmiin skannaus). Epson iPrintin avulla käyttäjät voivat tulostaa langattomasti älypuhelimista ja tableteista tai lähettää asiakirjat suoraan tulostimen omaan sähköpostiosoitteeseen. Etätulostusohjain tarjoaa enemmän joustavuutta tulostustöiden mukauttamiseen tietokoneen tulostinohjaimen kautta ennen töiden lähettämistä tulostukseen. Pilvijärjestelmiin skannauksen avulla käyttäjät voivat tallentaa ja jakaa skannattuja asiakirjoja suoraan pilvipalveluihin ja lähettää niitä mihin tahansa sähköpostiosoitteeseen tai toiseen Epson Connect -tulostimeen. Tulostimet ovat myös Google Cloud Print- ja Apple AirPrint -yhteensopivia.

Automaattisen Wi-Fi-asennuksen ansiosta käyttäjien ei tarvitse tietää verkkoasetuksia tai käyttää USB-kaapelia, sillä tulostin löytää ja määrittää tarvittavat verkkoasetukset automaattisesti. Lisäksi Wi-Fi Direct -tuen avulla tulostin voi muodostaa suoraan yhteyden muihin Wi-Fi-laitteisiin ilman langattomia tukiasemia, kuten reitittimiä.

Tulostimien avulla voi käyttää tulostusmateriaaleja monipuolisesti, sillä niissä on erikoismateriaaleille tarkoitettu takasyöttö, mikä mahdollistaa tulostamisen korteille ja raskaille valokuvapapereille. Kahden edestä ladattavan paperilokeron ansiosta vaihtaminen valokuvakokoisten ja A4-kokoisten tulosteiden välillä on myös vaivatonta. Lisäksi näissä tulostimissa on kaksipuolisen tulostuksen tuki, ja XP-800-tulostimessa on myös kaksipuolinen automaattinen syöttö kaksipuolista skannausta, kopiointia ja faksausta varten. Kaikki tämän sarjan tulostimet tukevat tulostusta suoraan sopiville CD- ja DVD-levyille.

"Nämä tulostimet on pakattu täyteen uusimpia ominaisuuksia. Ne on kehitetty tarjoamaan käyttäjille parhaan mahdollisen kotitulostimen kaikenlaista tulostusta varten: onpa kyse sitten perheen valokuva-albumien luomisesta, tärkeiden kodin asiakirjojen kopioimisesta tai töiden tuomisesta toimistolta kotiin silloin tällöin. Olemme innoissamme siitä, että voimme tarjota uuden tulostimien ja musteiden sarjan, joka vastaa asiakkaidemme tarpeisiin ja parantaa heidän tulostuskokemustaan", Epson Europen tuotepäällikkö Katharina Zimmermann sanoo.

Expression Premium XP-800, XP-700 ja XP-600/605 ovat saatavana syyskuussa hintaan 199 €, 179 € ja 149 €.

Ominaisuudet XP-800 XP-700 XP-600/605
Uusi Claria Premium -muste tuottaa kiiltävät valokuvat ja terävän, selkeän tekstin
Kaksipuolinen skannaus, kopiointi ja faksaus automaattisella paperinsyöttölaitteella - -
Kaksipuolistulostus