Epsonin uudella laitteella voi tulostaa tarroja verkkoselaimista

TM-L90-i-tulostimen ansiosta vähittäismyymälät voivat virtaviivaistaa toimintaa ja alentaa kustannuksia

Epson, Euroopan johtava POS-tulostinten valmistaja[1], julkistaa uusimman TM-Intelligent-tuoteperheen jäsenen, TM-L90-i-lämpötarratulostimen. TM-L90-i vähentää kustannuksia tarjoamalla myymälöille mahdollisuuden tulostaa tarroja suoraan verkosta.

TM-L90-i tarjoaa vähittäismyyjille joustavuutta, sillä sitä voi käyttää käytännöllisesti katsoen minkä tahansa laitteen ja käyttöjärjestelmän kanssa. Tulostinta voi ohjata XML-kielen komennoilla ja se on myös HTML5-yhteensopiva.

Lisäksi TM-L90-i tunnistaa kaikki tärkeimmät XML-komentoina lähetetyt ESC/POS-toiminnot. Tämän ansiosta TM-L90-i pystyy ohjaamaan POS-laitteita, kuten kassoja, sekä muita Epson-tulostimia. Asentamalla TM-L90-i-tulostimen vähittäismyymälät voivat lisätä ajurittomia tulostustoimintoja jo olemassa oleviin tulostimiinsa.

“TM-L90-i-tulostimen asennus ja ylläpito on helppoa ja edullista, ja sen ansiosta vähittäismyyjät voivat myös hyödyntää pilvipalveluja. Ylläpitoa ja vianmääritystä on pelkistetty merkittävästi, sillä päivitettäviä ajureita ei ole, ja TM-L90-i-tulostimen asetukset voidaan määrittää suoraan verkkosovellusten kautta. Ja koska tulostin ei vaadi kiinteää yhteyttä tietokoneeseen tai palvelimeen, tarvittavien laitteiden määrä vähenee, mikä puolestaan vähentää energian kulutusta ja ympäristövaikutuksia”, Epson Europen tuotepäällikkö Roberto Peris sanoo.

TM-L90-i on saatavilla heti.

Tärkeimmät ominaisuudet
Epsonin TM-Intelligent-tuoteperheen jäsen.
Tulostaa tarroja suoraan suosituista verkkoselaimista - ajureita ei tarvita.
Toimii käytännössä minkä tahansa laitteen ja käyttöjärjestelmän kanssa.
Sisäänrakennettu älykkyys (Epson ePOS-Print) mahdollistaa käytön HTML5-kieltä tukevien verkkoselainten kanssa.
Ohjaa POS-laitteita, kuten kassoja, sekä muita Epson-tulostimia.
Asetukset voidaan määrittää suoraan verkkosovellusten kautta.
Ei kiinteää yhteyttä tietokoneeseen tai palvelimeen, mikä vähentää huollon tarvetta, energian kulutusta ja ympäristövaikutuksia.

[1]Lähde: Futuresource Consulting, 2010.

Tietoja Epsonista Epson on kansainvälinen kuvankäsittelyn ja innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja 3LCD-projektoreista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön. Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 97 yrityksestä, joissa työskentelee yli 81 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin. http://www.epson.eu