Epsonin uusi värilasertulostin auttaa säästämään tulostusmateriaalien hinnassa

Joustava ja kustannustehokas ratkaisu korkealaatuisten tulostettujen markkinointimateriaalien ja ammattitasoisten toimistoasiakirjojen tuottamiseen

Lehdistötiedote 19.9.2012

Epson tarjoaa yrityksille kustannustehokkaan vaihtoehdon tulostettujen materiaalien hankkimiseen talon ulkopuolelta: WorkForce AL-C500DN -sarjan nopeiden ja helppokäyttöisten värilasertulostimien avulla voi käsitellä tulostusmateriaaleja joustavasti ja varmistaa ammattitasoisen tulostusjäljen.

Tulostinsarjassa on aiempaa parempi väritoisto, joka yhdistyy 1 200 dpi:n tarkkuuteen ja Epsonin Resolution Improvement Technology (RiT) -tekniikkaan. Näin lopputuloksena on 4 800 RiT:n tuotantotarkkuus, joka takaa selkeän ja tarkan tekstin ja  kuvat pehmeillä liukuväreillä ja upeilla sävyillä.

Sarjan tulostimien tulostusnopeudet ovat jopa 45 sivua minuutissa. Suuret  väriainekasetit ja paperilokerot sekä 120 000 sivun tulostuskapasiteetti varmistavat, että tulostimet selviytyvät vaativista ja pitkistä tulostustöistä ja suurista kuukausittaisista tulostusmääristä. Verkko-ominaisuuksien ansiosta ne voidaan integroida helposti nykyisiin järjestelmiin, ja oletusominaisuuksiin kuuluva kaksipuoleinen tulostus varmistaa tehokkaan paperinkäytön.

Mahdollisuus käsitellä useita tulostusmateriaaleja, kuten erittäin paksuja, käsiteltyjä ja esitulostettuja papereita tekee markkinointimateriaalien tuottamisesta helppoa.

"Nämä tulostimet soveltuvat erinomaisesti yrityksille, jotka etsivät kustannustehokkaita ratkaisuja korkealaatuisten ja ammattitasoisten markkinointimateriaalien ja liiketoiminta-asiakirjojen tuottamiseen sisäisesti. Yritykset voivat vähentää tulostustöiden ulkoistamistarvetta ja tuottaa omia materiaalejaan helposti, mikä säästää heiltä rahaa", Epson Europen tuotepäällikkö Elise Delarue sanoo.

"Lisäksi tulostamalla asiakirjat ja markkinointimateriaalit sisäisesti, yritykset voivat hallita tulostusmäärää tarkemmin tulostamalla vain tarvittaessa. Tämä pienentää riskiä liian suurten määrien tuottamisesta tai vanhentuneiden tietojen tulostuksesta materiaaleihin. Tämä puolestaan vähentää jätettä ja varastointitarvetta", Delarue jatkaa.

WorkForce AL-C500DN -sarja on saatavana syyskuusta alkaen hintaan 1899 €, 2399 €, 2849 € ja 5649 €.

Tuotteen tärkeimmät ominaisuudet:

Tärkeimmät ominaisuudet AL-C500DN AL-C500DTN AL-C500DHN AL-C500DXN
45 sivua minuutissa, mustavalko ja väri
Suuri paperikapasiteetti 700 1250 1800 2900
120 000 sivun kapasiteetti
Kaksipuolistoiminnot
Verkkovalmis
4800 RiT -tarkkuus
Advance Amplitude Modulation (AAM) -rasterointitekniikka
Monen näytön tulostustekniikka
Paperipaino jopa 216 gr/m²
Joustavat paperityypit: Tavallinen paperi / Kierrätetty paperi / Hieman paksu paperi / Paksu paperi / Erittäin paksu paperi / Esitulostettu paperi / Värillinen paperi / Päällystetty paperi / Logopaperit / Tarrat / Kirjekuoret / Erikoispaperi