Langaton ja kannettava ratkaisu kuittien ja etikettien tulostukseen

Epson TM-P60II ja Epson TM-P60II Peeler auttavat yrityksiä tarjoamaan nopeampaa ja tehokkaampaa asiakaspalvelua.

Epson, Euroopan johtava POS-valmistaja[1], esittelee edistyksellisen TM-sarjan uudet langattomat kannettavat tulostimet Epson TM-P60II ja Epson TM-P60II Peeler. Molemmissa malleissa on Epsonin ePOS-tulostustekniikka joustavaa, käyttäjäystävällistä tulostusta varten, ja ne on suunniteltu auttamaan vähittäismyymälöitä sekä hotelli-, ravintola- ja matkailualan yrityksiä tarjoamaan nopeampaa ja tehokkaampaa asiakaspalvelua.

Epsonin ePOS-tulostustekniikan avulla käyttäjät voivat tulostaa kuitteja, lippuja, kuponkeja ja tarroja lähes missä tahansa suoraan tablet- tai muista mobiililaitteista[2]. Tämä onnistuu millä tahansa HTML5-muotoa tukevalla verkkoselaimella, ilman tietokonetta, palvelimia tai ohjaimia, ja se on helppo integroida nykyisiin IT-järjestelmiin.

Epson TM-P60II on kannettava kuittitulostin, jonka avulla yritykset voivat nopeasti tulostaa kuitteja ja lippuja myyntipisteessä, toimistotiloissa tai keittiöympäristöissä.

Epson TM-P60II Peeler on kannettava tarratulostin, joka soveltuu erinomaisesti POS-tulostukseen sekä hyllyjen ja tuotteiden merkintään. Tämän ansiosta yritykset voivat nopeasti ja helposti luoda tarroja myyntipisteessä tai varastoissa.

Nopean tulostuksen (jopa 100 mm/s) ansiosta yritykset voivat palvella asiakkaita nopeasti ja viivästyksettä. Yksinkertaisen paperinsyötön ansiosta on myös helpompaa vaihtaa kuittipaperi ja tarrat nopeasti.

"Olemme suunnitelleet nämä tulostimet kiireisiin myynti- ja asiakaspalvelupisteisiin. Ne laajentavat näiden markkinoiden nykyistä tulostinvalikoimaamme. Yksiköt eivät pelkästään pysty tulostamaan langattomasti, vaan myös paristojen kesto on todella pitkä – jopa 46 tuntia Bluetooth-tilassa. Valinnaisella latausyksiköllä jopa neljää paristoa voi ladata samanaikaisesti, mikä varmistaa, että usealle tulostimelle on aina saatavilla varaparistot", Epson Europen tuotepäällikkö Chiyo Kubota sanoo.

Epson TM-P60II tulee myyntiin helmikuussa 2013 hintaan 590 € (sis. alv). Epson TM-P60II Peeler tulee myyntiin huhtikuussa 2013.

Tärkeimmät ominaisuudet TM-P60II TM-P60II Peeler
Kädessä pidettävä, langaton, kannettava lämpötulostin Vain kuitit Vain tarrat
Tulostaa suoraan mobiililaitteista– ohjaimia ei tarvita
Yhteensopiva verkkosovellusten XML-komentojen kanssa2