Dacco ja Epson yhteistyöhön: Epsonin tuotteiden jakelukanava laajenee

Dacco Corporation Oy ja Epson ovat tehneet yhteistyösopimuksen koskien Epsonin yrityskäyttöön suunnattujen projektoreiden, skannereiden, tulostimien sekä niiden tarvikkeiden jakelua Suomessa

Dacco Corporation Oy on aloittanut Epson tuotteiden jakelun Suomessa. Yhteistyö koskee Epsonin yritystuotteiden tukkumyyntiä. Tuotevalikoimaan kuuluvat tulostus- ja esitystekniikan laitteet sekä niiden lisävarusteet ja tarvikkeet. ”Yhteistyö Dacco Corporationin kanssa auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin. Asiantunteva ja joustava palvelu sekä Suomessa sijaitseva varasto ovat tärkeitä asioita jälleenmyyjillemme. Lisäksi yhteistyö kotimaisen Dacco Corporationin kanssa tukee Epson tuotteiden saatavuutta Epsonin markkinaosuuksien kasvaessa,” kertoo Kenneth Hilapieli Epsonilta. Vuonna 1984 perustettu Dacco Corporation Oy on Suomen merkittävimpiä ATK-alan maahantuojia. Daccon toimitilat ja varasto sijaitsevat Turussa ja yritys toimittaa maahantuomiaan tuotteita jälleenmyyjille koko Suomessa. Dacco on keskittynyt laatutuotteisiin, jotka se pääsääntöisesti tuo itse maahan. Päämiessuhteissa Dacco keskittyy suurimpiin ja luotettavimpiin yhteistyökumppaneihin. Epson on kansainvälinen ja innovatiivinen kuvantamisalan johtava toimija, jonka teknologiat ovat kompakteja, energiaa säästäviä ja erittäin tarkkoja. Tuotemallisto on laaja alkaen niin yrityksille kuin kuluttajillekin suunnatuista tulostimista ja 3LCD-projektoreista päätyen puolijohde- ja oskillaattorikomponentteihin. ”Dacco Corporation on kasvava kotimainen tukkuri, joka pystyy tarjoamaan tehokkaan ja joustavan jakelukanavan Epsonin korkealaatuisille tulostus- ja esitystekniikan laitteille. Epsonin tuotteet tukevat Dacco Corporationin tuotevalikoimaa ja ne sopivat yrityksen brändiin laadukkaiden, kestävien ja ympäristöystävällisten tuotteiden tukkurina,” sanoo Dacco Corporationin toimitusjohtaja Esa Poikolainen. Lisätietoja yhteistyöstä: Epson Europe BV, Sivuliike Suomi, Markkinointipäällikkö Kenneth Hilapieli, puh. 09 8520 2235 khilapieli(at)epson.fi Dacco Corporation Oy, Aluemyyntipäällikkö Hans Prange, puh. 050 516 7195, hans.prange(at)dacco.fi