Edulliset projektorit optimaalisiin esityksiin

Epsonin projektoriuutuudet tarjoavat laadukkaan kuvan kirkkaassakin valaistuksessa

Epson, maailman projektorimarkkinajohtaja[1], on tuonut markkinoille 4000 lumenin edulliset projektorit EB-1880, EB-1860 ja EB-1840W. Nämä pienikokoiset projektorit takaavat laadukkaat esitykset ja ovat helppoja ja nopeita käyttää. Epsonin 3LCD-tekniikalla varustetut projektorit tuottavat värikkään, laadukkaan kuvan 4 000 lumenin valkoisen ja värillisen valotehon sekä suuren 2 500:1-kontrastisuhteen ansiosta.

Projektoreiden asentaminen ja käyttäminen on yksinkertaista. Ne etsivät videolähteen automaattisesti, eikä käyttäjän tarvitse tehdä muuta kuin kytkeä laitteet. Äänentoistosta huolehtii sisäinen kaiutin, jonka teho on EB-1880-mallissa 10 W sekä EB-1860- ja EB-1840W-malleissa 5 W. 3-in-1-USB-liitännän ansiosta äänen, kuvan ja hiiren hallintaan riittää yksi kaapeli. Myös kuvan kohdistaminen käy helposti ja nopeasti. Pystysuuntainen trapetsikorjaus on automaattinen, ja vaakasuuntaista trapetsikorjausta voidaan säätää helppokäyttöisellä liukusäätimellä tai pikapainikkeella.

EB-1880-mallissa on kattavat liitäntävaihtoehdot, mukaan lukien HDMI. Kaikissa malleissa on suora liitäntä ELP-DC06 USB -dokumenttikameraan asiakirjojen ja jopa 3D-kohteiden lähikuvaamista varten.

Epson Europen projektorien tuotepäällikkö Frederic Haton sanoo: "Tämä projektorimallisto tarjoaa korkean värivalotehon ja hyödyllisiä toimintoja edulliseen hintaan. Lisäksi projektoreiden kokonaiskäyttökustannukset jäävät erittäin alhaisiksi, sillä laitteet kuluttavat vain vähän virtaa ja lamppu on pitkäikäinen.

Malliston etuihin kuuluu myös etähallintamahdollisuus verkon kautta. Kun laitetta voidaan seurata verkon kautta, fyysisiä tarkastuksia ei tarvita, mikä auttaa pitämään ylläpitokulut kurissa."

EB-1880, EB-1860 ja EB-1840W ovat saatavilla hinnoilla 1 499 €, 1099 € ja 1099 € (sisältäen alv:n).

Tärkeimmät ominaisuudet EB-1880 EB-1860 EB-1840W
4 000 lumenin valkoinen ja värivaloteho 3 700 lumenia
Laadukas XGA-kuva, kontrastisuhde 2 500:1 WXGA
Automaattinen videolähteen tunnistus