• Epson/

Epson Discproducer PP-50 tuottaa laadukkaita CD- ja DVD-levyjä edullisesti

Epson täydentää tuotevalikoimaansa julkistamalla uuden Discproducer PP-50-monistuslaitteen. Tämä polttorobotti on suunniteltu käyttäjille, jotka polttavat enintään 400 CD- tai DVD-levyä kuukaudessa. Discproducer PP-50 valmistaa laadukkaat levyt edullisesti, luotettavasti ja helposti.

Täysautomaattinen PP-50 valmistaa kerralla jopa 50 levyn eriä. Laite on kätevä ja aikaa säästävä ratkaisu yrityksille, jotka jakavat, arkistoivat ja varmuuskopioivat sisältöä säännöllisesti.

PP-50-laitteen avulla voit tulostaa valokuvantarkkoja kuvia CD- ja DVD-levyjen pintaan. Epson Micro Piezo -tulostuspää ja kuusi eriväristä mustetta varmistavat hienovaraiset liukuvärit ja terävän tekstin myös pienillä kirjasimilla. PP-50:n tarkat polttotoiminnot takaavat, että yritykset voivat luottaa arkistojensa luettavuuteen vielä vuosikymmenten kuluttua.

Epson Europen markkinakehityspäällikkö Leonard Beckmann sanoo: ”Jo tuhannet Epson Discproducer -laitteet ovat osoittaneet luotettavuutensa eri aloilla, muun muassa lääketieteessä, koulutuksessa, viihteessä, markkinoinnissa, painannassa ja julkaisussa. PP‑50 tarjoaa rahalle erinomaisesti vastinetta: tulostuslaatu on erittäin korkea, mutta valmiin levyn hinta on edullinen. Tulostettavan kuvan mukaan yksi mustepatruunasarja voi riittää jopa yli 1 000 täyteen tulostetun levyn valmistamiseen. Kun muste loppuu, PP-50 keskeyttää tulostuksen automaattisesti, jolloin myös virhetulosteilta vältytään.”

Tämän luotettavan levynvalmistusratkaisun kehityksessä on hyödynnetty Epsonin kokemusta tuotantoroboteista. Patentoitu AcuGrip-robottikäsi varmistaa, että käsiteltäväksi otetaan vain yksi CD- tai DVD-levy kerrallaan, vaikka levyt olisivat tarttuneet toisiinsa. Discproducer PP-50:n pölyltä suojaava kotelo ja minimaalinen liikkuvien osien määrä edesauttavat laitteen pysymistä toimintakuntoisena vuodesta toiseen.

PP-50 on todella helppokäyttöinen. Sitä ohjataan edestä käsin, ja LED-järjestelmä näyttää mustetason jokaiselle värille erikseen. Toimitukseen sisältyy selkeä ohjelmisto, jonka valmiit mallit ja kuvat helpottavat laitteen käyttöä entisestään.

PP-50-monistuslaitteen 50 levyn kaksoispinontaominaisuus mahdollistaa erikokoisten erien tuottamisen. Käyttötapoja on kaksi: ensimmäiseen pinontalaitteeseen asetetaan enintään 50 levyä yhtenä eränä valmistettaviksi. Levyt siirtyvät automaattisesti toiseen pinontalaitteeseen. Kun valmistetaan pienempiä eriä kerrallaan, kumpaankin pinontalaitteeseen asetetaan enintään 50 levyä. Toiseen voidaan asettaa esimerkiksi CD-levyjä ja toiseen DVD-levyjä. Levyt poltetaan ja tulostetaan 20 kappaleen erissä, jotka siirtyvät automaattisesti tulostussuojaan.

PP-50-laitteen voi asettaa kätevästi esimerkiksi hyllylle tai työpöydälle. Pienikokoisena (leveys vain 38 cm) ja pinottavana se on eräs markkinoiden kompakteimmista levynvalmistusratkaisuista.

Discproducer PP-50:n verollinen suositushinta on 2 599 euroa.

- tekniset lisätiedot: Epson / Panu Raninen, puh. (09) 8520 2238, panu.raninen(ät)epson.eu

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2230, johanna.sormunen(ät)epson.eu