Epson esittelee kaksi uutta toimistotulostinta

Epsonin uudet yritystulostimet B-310N ja B-510DN ovat luotettavia, nopeita ja edullisia. Ne tuottavat erittäin riittoisien mustepatruunoidensa ansiosta korkealaatuisia väritulosteita, joiden sivukohtaiset kustannukset ovat jopa 70 prosenttia värilasertulostimia edullisemmat¹. B-510DN tulostaa väreissä samaan sivukohtaiseen hintaan kuin mustavalkolasertulostin². Kumpikin laite pystyy tulostamaan sekä mustavalko- että väritulosteita jopa 37 sivua minuutissa vedoslaatuisena, ja 19 sivua minuutissa yrityslaatuisena. Ne sopivat erinomaisesti yrityksiin jotka tarvitsevat nopeaa ja luotettavaa tulostinta joka selviytyy suuristakin tulostusmääristä. 650 arkin paperikapasiteetin ansiosta tulostimien ylläpito ei vaadi liikaa aikaa. Lisäksi niiden mustepatruunat ovat erittäin riittoisat, B-310N:n mustesarja tuottaa jopa 3500 sivua ja B-510DN:n jopa 7000 sivua, joten suuretkin tulostustyöt hoituvat ilman keskeytyksiä. Kumpikin tulostin käyttää DURABrite Ultra™ -mustetta, joten tulostuslaatu on erinomaista kaikilla paperilaaduilla ja lisäksi tulosteet ovat hankauksen ja vedenkestäviä. Epson B-310N • Nopea tulostus, jopa 37 sivua minuutissa • Edullinen: sivukohtaiset kulut jopa 60% pienemmät kuin värilasertulostimella¹ • Riittoisat, erilliset mustepatruunat: jopa 3000 sivua mustavalkoisena, ja 3500 värillisenä • ENERGY STAR® hyväksytty vähäisen virrankulutuksen ansiosta • LCD-näyttö • 650 sivun paperikapasiteetti • Kaksi paperialustaa erikokoisille materiaaleille • Luotettava tulostin joka tuottaa jopa 10 000 sivua kuukaudessa • Ethernet ja USB • Epsonin DURABright Ultra™ -musteella tehdyt tulosteet kestävät vettä, korostuskyniä ja hankausta eivätkä haalistu. Epson B-510DN • Nopea tulostus, jopa 37 sivua minuutissa • Edullinen: sivukohtaiset kulut jopa 70% pienemmät kuin värilasertulostimella¹ • Tulosta väreissä samoilla sivukohtaisilla kuluilla kuin mustavalkolaserilla tulostettaessa² • Säästä paperia ja rahaa kaksipuolistulostuksella • Riittoisat, erilliset mustepatruunat: jopa 8000 sivua mustavalkoisena ja 7000 värillisenä • ENERGY STAR® hyväksytty vähäisen virrankulutuksen ansiosta • LCD-näyttö • 650 sivun paperikapasiteetti • Kaksi paperialustaa erikokoisille materiaaleille • Luotettava tulostin joka tuottaa jopa 20 000 sivua kuukaudessa • Ethernet ja USB • Epsonin DURABright Ultra™ -musteella tehdyt tulosteet kestävät vettä, korostuskyniä ja hankausta eivätkä haalistu. Hinnat: B-310N suositusvähittäishinta 249€ ilman arvonlisäveroa B-510DN suositusvähittäishinta 499€ ilman arvonlisäveroa ¹ B310N:llä tulostettaessa sivukohtainen kulu on jopa 60% ja B510DN:llä tulostetaessa sivukohtainen kulu on jopa 70% pienempi verrattaessa alle 399€:n arvoisiin lasertulostimiin, tarvikkeiden keskimäärisiin hintoihin Euroopassa marraskuussa 2009, tuottavuudet laskettuna valmistajien antamien julkisten tietojen mukaan. ² Verrattuna Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan myydyimpiin mustavalkolasertulostimiin vuonna 2009, tarvikkeiden keskimäärisiin hintoihin Euroopassa marraskuussa 2009, tuottavuudet laskettuna valmistajien antamien julkisten tietojen mukaan.

Avainsanat: