Epson esittelee WorkForce Pro -sarjan uudet tulokkaat

Erinomainen valinta yritysten työryhmille, jotka vaativat tulostimilta luotettavuutta ja suorituskykyä

Epson on lisännyt WorkForce Pro -sarjaansa mallit WP-4095 DN ja WP-4595 DNF. Kyseiset mallit on suunniteltu yritysten työryhmille sekä pk-yrityksille, jotka kaipaavat laadukkaita, kestäviä, edullisia ja energiaa säästäviä tulostimia.

WorkForce Pro WP-4095 DN - ja WP-4595 DNF -mustesuihkutulostimet soveltuvat erinomaisesti työryhmille. Ne tarjoavat IT-päälliköiden edellyttämät emuloinnit, hyvän suorituskyvyn, luotettavuuden ja jopa 50 prosenttia pienemmät sivukohtaiset kustannukset, kuin kilpailevat lasertulostimet[1] joten ne ovat varteenotettava vaihtoehto lasertulostimille. Lisäksi niiden nopea automaattinen kaksipuolistulostus vähentää paperinkulutusta ja siten käyttökustannuksia.

Yritysten väriainekustannukset pysyvät kurissa, sillä valinnaisilla riittoisilla mustekaseteilla voi tulostaa jopa 3 400 sivua[2]. Tulostustarkkuus on 4 800 x 1 200 dpi. Tulostimet tuottavat laadukkaat tulosteet, jotka ovat Epson DuraBrite Ultra -musteen ansiosta välittömästi kuivat, kestävät vettä ja korostuskyniä sekä eivät tahraannu tai haalistu. Molemmat tulostinmallit on varustettu verkkoyhteyksin, ja niissä on PDL-tuki sekä PCL6-, PCL5c- ja aito Adobe® PostScript® 3™-emulointi. Tulostimiin sisältyy myös mobiilitulostamista tukeva Epson Connect[3], jonka avulla käyttäjät voivat tulostaa älypuhelimista ja tablet-tietokoneista.

Epson Europen tuotepäällikkö Alina Zagaraite kertoo: "Nämä WorkForce Pro -sarjan uutuudet integroituvat saumattomasti yritysten työryhmiin. Niissä yhdistyvät kaikki parhaat puolet: kestävyys, suorituskyky, edullisuus ja ekologisuus. Nämä tulostimet kuluttavat kilpaileviin lasertulostimiin verrattuna jopa 80 %[4] vähemmän energiaa. Ne on varustettu yleisellä tulostinohjaimella ja kattavilla emulointimahdollisuuksilla, jotka lisäävät tuotantotehoa ja vähentävät haitallisia ympäristövaikutuksia."

Alina jatkaa: "Valitsemalla WorkForce Pro -sarjan tuotteita yritysten ei enää tarvitse tehdä kompromisseja luotettavuuden, suorituskyvyn ja kustannustehokkuuden suhteen."

WP-4095 DN ja WP-4595 DNF ovat saatavilla huhtikuusta 2012 alkaen hintaan 429 € ja 549 €.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Ominaisuudet WP-4095 DN WP-4595 DNF
Nopea tulostus, 16 sivua/min mustavalkoisena ja 11 sivua/min väreissä[5]
Jopa 50 % alhaisemmat sivukohtaiset kustannukset lasertulostimiin verrattuna1
80 % alhaisempi virrankulutus lasertulostimiin verrattuna4
Maximum duty cycle Enintään 30 000 sivua Enintään 30 000 sivua
Erinomainen tulostustarkkuus jopa 4 800 x 1 200 dpi
330 arkin paperikapasiteetti vakiona / valinnainen enimmäiskapasiteetti 580 arkkia
Automaattinen kaksipuolistulostus
Riittoisat Epson-mustepatruunat
Skannaus ja kopiointi -
Faksitoiminto -
Liitännät USB 2.0 / Ethernet USB 2.0 / Ethernet
Epson DURABrite Ultra -muste
Kaksipuolinen automaattinen paperinsyöttölaite kaksipuolisia asiakirjoja varten -
ENERGY STAR -standardin mukainen pieni virrankulutus
Epson Connect3
PDL (PCL6, PCL5c, PS3)

[1] Vertailussa oli mukana 10 IDC:n seuraamaa Ranskassa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa ja Iso-Britanniassa vuoden 2010 viimeisellä vuosineljänneksellä myynnissä ollutta A4-värilasertulostinta. Sivukohtainen kustannus laskettiin joulukuun 2010 Ranskan, Saksan, Italian, Espanjan ja Iso-Britannian virallisten hinnastojen ja julkaistujen riittoisuustietojen perusteella.

[2] Määritetty ISO/IEEE 24711/24712 -standardien mukaisesti

[3] Tukee seuraavia kieliä: englanti, saksa, ranska, italia, espanja, portugali ja hollanti. Vaatii langattoman Internet-yhteyden. Lisätietoja ja luettelo tuetuista laitteista on osoitteessa www.epsonconnect.eu

[4] Vertailu on tehty kymmenen Ranskassa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa ja Isossa-Britanniassa vuoden 2011 ensimmäisellä neljänneksellä eniten myydyn A4-värilasertulostimen ja monitoimilaitteen kanssa IDC-tutkimuslaitoksen keräämien tietojen mukaan; virrankulutus on laskettu valmistajan heinäkuussa 2011 julkaisemien tietojen (tulostus/normaalitila) mukaisesti.

[5] ESAT/FSOT-keskiarvo toimistoluokan testissä määritettynä ISO/IEC 24734 -standardin mukaisesti (oletuksena yksi- ja kaksipuolistulostus). Lisätietoja on osoitteessa www.epson.eu/testing

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2232, johanna.sormunen(ät)epson.eu

Lainaukset

Epson Europen tuotepäällikkö Alina Zagaraite