Epson ja Network Innovation yhteistyöhön

Network Innovation aloittaa Epsonin suurkokotulostimien ja materiaalien jakelun Suomessa

3.1.2011 - Network Innovation aloittaa Epsonin tuotteiden jakelun Suomessa. Yhteistyö koskee Epsonin suurkokotulostimien tukkumyyntiä. Network Innovationin jakelemaan tuotevalikoimaan kuuluvat Epsonin suurkokotulostimet sekä niiden lisävarusteet ja tarvikkeet.

”Yhteistyö Network Innovationin kanssa auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin. Asiantunteva ja joustava palvelu sekä nopeat toimitukset ovat tärkeitä asioita jälleenmyyjillemme. Lisäksi yhteistyö Network Innovationin kanssa tukee Epsonin ammattilaistulostimien saatavuutta Epsonin markkinaosuuksien kasvaessa,” kertoo maajohtaja Jorma Lempinen Epsonilta.

Tietoa Network Innovationista

Network Innovation toimii foto- ja graafisen teollisuuden maahantuonti- ja jakelukanavana. Yhtiö on jaettu neljään eri osastoon: foto, graafinen, premium brands ja huolto. Network Innovationin tehtävänä on toimittaa hyväksi havaittuja ratkaisuja digitaalisen kuvankäsittelyn sekä graafisen- ja kuvatuotannon vaatimuksiin. Lisäksi Network Innovation toimittaa Mac- ja PC-oheislaitteita vaativille käytäjille. Network Innovationilla on laaja tietämys ja pitkä kokemus alallaan, minkä lisäksi yrityksellä on kunnianhimoisena tavoitteenaan hallita asiakkaittensa vaativia projekteja, sekä toteuttaa tapahtumia jotka tukevat eri teollisuuden alojen kehittymistä. Network Innovationin tytäryhtiöineen omistaa Voxson Carl-L Eriksson AB, joka omistaa myös jakeluyhtiö Tura Scandinavia AB:n. Network Innovationin pääkonttori sijaitsee Tukholmassa Ruotsissa.

Network Innovation yhteyshenkilöt:

Markku Rajala, Product Manager

Tel +358 400 844 555

E-mail markku.rajala@networkinnovation.fi

Erik Pettersson, Sales & Marketing Manager

Tel +46 708 380 351

E-mail erik.pettersson@ni.se

Lehdistöpalvelut: Tekniset lisätiedot: Epson / Panu Raninen, puh. (09) 8520 2238, panu.raninen(ät)epson.eu