• Epson/

Epson juhlistaa 3LCD tekniikan kahta vuosikymmentä ISE-messuilla Amsterdamissa

Epson esittelee nykyistä sekä uutta projektoriteknologiaa Integrated Systems Europe (ISE) –messuilla Amsterdamissa helmikuussa. ISE-messut ovat Euroopan johtava tapahtuma audiovisuaalisen teollisuuden alalla.

Epsonin 220 m²:n interaktiivisella osastolla voi kokea niin yritys-, koulutus- kuin kotikäyttöön suunnattujen laitteiden toimivuuden käytännössä. Opetuskäyttöön suunnattuja laitteita esittelevälle alueelle on rakennettu luokkahuone jossa erittäin lyhyen etäisyyden projektorien ominaisuudet tulevat hyvin esille.

Kotiteatteriosiossa on esillä Epsonin uusi HD valmis 1080 pikselin EH-TW5000 projektori yhdistettynä laadukkaaseen kotiteatterijärjestelmään. Yritysosiossa esillä on langatonta ja ilman tietokonetta toimivaa tekniikkaa, sekä lisäksi EB-G5000 sarjan projektoreita.

ISE-messut järjestetään Amsterdamissa 3-5.2.2009 RAI-messukeskuksessa, ja Epsonin osasto 4N30 sijaitsee näyttelyhallissa 4. Vuonna 2008 messuilla kävi 22 000 vierailijaa ja näytteilleasettajina oli 484 yritystä, jotka esittelivät uusinta teknologiaa kaupalliseen ja kotikäyttöön.

Lisätietoja:
Epson palvelupuhelin 0201 552 091 ja www.epson.fi

- tekniset lisätiedot: Epson / Jarmo Niskanen, puh. (09) 8520 2232, jniskanen(ät)epson.fi
- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Kenneth Hilapieli, puh. (09) 8520 2235, khilapieli(ät)epson.fi