• Epson/

Epson julkistaa iOS-käyttöjärjestelmälle kehitetyn iProjection -sovelluksen

Sovelluksella voi heijastaa langattomasti kuvaa  iPhone-, iPad- ja iPod Touch -laitteista

Maailman projektorimarkkinoiden johtaja Epson[1] esittelee Apple App Store -kaupasta ilmaiseksi ladattavan sovelluksen, joka mahdollistaa langattoman projisoinnin iPad-, iPhone- ja iPod Touch -laitteilla. Tämä on hyvä uutinen kaikille, jotka haluavat luoda näillä laitteilla vaivattomasti esityksiä.

Sovellus on yhteensopiva useimpien Epsonin nykyisten ja kaikkien uusien projektorien kanssa, ja se tukee kaikkia yleisimpiä tiedostomuotoja, joten esityksissä voidaan käyttää Word-, Excel-, PowerPoint-, Keynote- ja PDF-tiedostoja. Käyttäjät voivat myös esittää JPEG- ja PNG-kuvatiedostoja, jotka elävöittävät esityksiä ja luokkaopetusta.

Tätä ilmaista sovellusta on erittäin helppo käyttää, ja siihen sisältyy kauko-ohjaustoiminto, jolla esityksen kulkua voidaan ohjata suoraan iPad-, iPhone- tai iPod Touch -laitteesta. Kauko-ohjaustoiminto mahdollistaa myös käytettävissä olevien projektorien helpon ja nopean haun. Sovelluksen intuitiivisilla säätimillä on helppo säätää äänenvoimakkuutta, hallita mykistystoimintoa ja pysäyttää kuva.

Epson Europen projektorien Senior Business Manager Frédéric Haton kertoo: "Olemme erittäin innostuneita tästä uudesta sovelluksesta; se kuvastaa työympäristössä ja luokkahuoneissa tapahtuvaa huomattavaa tiedonvälityksen muutostilaa. Esitystilanteissa käytetään yhä enemmän erilaisia laitteita, ja me haluamme osaltamme vaikuttaa siihen, että näiden uusien sovellusten käyttäminen on mahdollisimman helppoa. Olemme johtavana projektorivalmistajana sitoutuneet innovaatioihin, ja tämä on jälleen yksi esimerkki siitä, kuinka olemme säilyttäneet johtavan markkina-aseman näin kauan."

iOS-käyttöjärjestelmälle kehitetty iProjection -sovellus on ladattavissa ilmaiseksi: http://itunes.apple.com/fi/app/epson-iprojection/id488048021?mt=8

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Ilmainen lataus Apple App Store -kaupasta
  • Valokuvien esitys JPG/PNG-muodossa
  • Saatavana japanin- ja englanninkielisenä
  • Yhteensopiva käyttöjärjestelmä: iOS 4.2 tai uudempi
  • Käytettävissä olevien projektorien langaton haku

Yhteensopivat Epson-projektorit:

• EB-85 / 825 / 826W
  • EB-450Wi / 450W / 460i / 460
  • EB-455Wi
  • EB-1925W / 1920 / 1915 / 1910