Epson julkistaa syksyn 2009 uudet tulostimet ja skannerit

Epson Stylus SX, Epson Stylus Photo PX ja Epson Stylus Office BX –sarjat laajenevat ja uudistuvat

Monipuoliseen kotikäyttöön suunnattu Epson Stylus SX –sarja sai uuden jäsenen SX510FW-monitoimitulostimesta, edullisesta, noin 150 euron hintaisesta langattomasta LCD-näytöllä varustetusta nopeatoimisesta laitteesta. SX-sarjan kaikissa laitteissa, SX110, SX210, SX410 ja SX510FW, on uusi Push Scan –toiminto, jonka avulla käyttäjät voivat skannata suoraan tietokoneelleen. Stylus Photo PX –sarja on saanut uuden jäsenen PX650-monitoimitulostimesta, ja sarjan aiemmat mallit on päivitetty. Epson Stylus Photo PX810FW, aiemmin PX800FW, on saanut uutuutena PC-faksin, joka mahdollistaa faksien lähettämisen suoraan tietokoneelta. PX710 on saanut lisätoimintona värityskirjaominaisuuden, jonka avulla esimerkiksi omat valokuvat voi muuntaa lapsien iloksi värityskirjan sivuiksi. Pienyrityksille suunnatussa Office-sarjassa on kehitetty malleja BX310FN ja BX610FW, joissa kummassakin on nykyisin PC-faksi toiminto. Uutena laitteena sarjaan on lisätty B1100, joka tulostaa jopa A3+-koossa. Office-sarjan tulostimet käyttävät viittä erittäin riittoisaa mustepatruunaa, joista kaksi on mustia. Näin tulostuskustannukset saadaan alhaisiksi ja musteiden vaihtoväli pitenee. Epsonin skannerivalikoima laajenee V600 Photo –skannerilla, ja aiemmasta V500 Photosta on tehty yrityskäyttöön suunnattu versio V500 Office, jossa on vakiona arkinsyöttölaite ja filmikansi. Tarkempia tietoja Epsonin uusista monitoimitulostimista ja skannereista liitteissä.