Epson voitti arvostetun EISA-palkinnon

EISA nimesi Epson Stylus Photo R3000 -tulostimen kauden 2011-2012 parhaaksi eurooppalaiseksi tulostimeksi

Epson Stylus Photo R3000 -tulostimelle myönnettiin European Imaging and Sound Association (EISA) -järjestön "European Printer 2011-2012" ‑arvonimi.

Stylus Photo R3000 ‑tulostimen helppokäyttöisyys, pienet käyttökustannukset ja erittäin laadukas tulostusjälki tekivät EISA-tuomaristoon vaikutuksen. Raati viittasi siihen “erinomaisena ratkaisuna sekä ammattivalokuvaajille että kokeneille harrastajille".

"Otimme Epson Stylus Photo R3000 ‑tulostimen suunnittelussa huomioon saamamme asiakaspalautteen. Malliin lisättiin asiakkaiden toivomuksesta tiettyjä ominaisuuksia kuten riittoisat mustepatruunat ja entistä kätevämpi taidepaperisyöttö. Saamamme palkinto on tunnustus asiantuntemuksestamme ja menestyksestämme laadukkaiden ammattituotteiden valmistuksessa", Epson Europen tuotepäällikkö Marc Boehmer kertoo.

Epson Stylus Photo R3000 on A3+-valokuvatulostin, joka sopii erinomaisesti etenkin keskisuuriin tulostusmääriin. Riittoisat mustepatruunat tuottavat ammattimaisen tulostusjäljen. Taidepaperi voidaan syöttää kätevästi laitteen etuosasta käsin, mikä vähentää myös paperinsyöttövirheitä. Tulostimen taakse ei myöskään tarvitse varata työskentelytilaa. Tulostusmateriaalin syöttöä koskevat ohjeet on helppo lukea 2,5 tuuman LCD-värinäytöltä, joka osoittaa myös musteen määrän. Riittoisien 25,9 ml:n mustepatruunoiden ansiosta keskisuuret tulostustyöt valmistuvat yhdellä kertaa ja pienillä sivukohtaisilla kustannuksilla.

- Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2230, johanna.sormunen(ät)epson.eu