Epsonilta kaksi uutta skanneria yrityskäyttöön

Epson tuo kesällä markkinoille kaksi uutta Business-skanneria. Epson GT-1500 skannaa A4-koossa ja GT-20000 A3-koossa.

GT-1500 skannaa jopa 18 mustavalkoista tai 12 värillistä sivua minuutissa. Automaattiseen arkinsyöttölaiteeseen saa ladattua kerralla 40 A4-arkkia. LED-lampun ansiosta skanneri ei tarvitse lainkaan lämpenemisaikaa, vaan skannaus alkaa heti. Uusi LED-tekniikka vähentää myös sähkönkulutusta. Epson GT-1500 kuluttaa käytössä energiaa vain 12,5 Wattia.

A3-koon GT-20000 skannaa jopa 23 mustavalkoista tai 15 värillistä A4-sivua minuutissa. Pro-mallissa on 100 arkin automaattinen syöttölaite ja verkkoliitäntä. Epson
GT-20000NProlla voi skannata automaattisesti myös kaksipuoleiset asiakirjat.

Molempien laitteiden mukana tulee laaja ohjelmistopaketti: ABBYY Fine Reader Sprint –tekstintunnistusohjelma, Presto Page Manager 8 ja Epson Event Manager 2.0. Uudessa EpsonScan 3.4 –skannausohjelmassa on uutena mm. RGB colour drop out ja muita kuvankäsittelyominaisuuksia.

Molemmat skannerit ovat saaneet kansainvälisen ENERGY STAR® -merkinnän.

Suositushinta:
Epson GT-1500 arvioitu hinta n. 400 €
Epson GT-20000 arvioitu hinta 1490 €
Epson GT-20000NPro arvioitu hinta 2890 €

Lisätietoja:
Epson palvelupuhelin 0201 552 091 ja www.epson.fi

- tekniset lisätiedot: Epson / Jarmo Niskanen, puh. (09) 8520 2232, jniskanen(ät)epson.fi
- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Kati Rouhiainen, puh. (09) 8520 2230, krouhiainen(ät)epson.fi