Epsonilta uusi taloudellinen värilasertulostin

Epsonin uusi AcuLaser C1600 on nopeatoiminen ja edullinen vaihtoehto.

AcuLaser C1600 on pienikokoinen A4-värilaser, joka yhdistää nopean ja laadukkaan tulostuksen luotettavuuteen ja pieniin sivukohtaisiin kustannuksiin. Tulostimen hinta-laatusuhde on erinomainen ja se sopii erityisesti pienyritysten ja kotitoimistojen käyttöön. AcuLaser C1600 on saatavilla kesäkuusta alkaen. C1600:n tulostusnopeus on mustavalkoisena 19 sivua minuutissa ja värillisenä 5 sivua minuutissa. Ensimmäinen mustavalkoinen sivu tulostuu vain 13 sekunnissa ja tulostimen kuukausittainen tulostuskapasiteetti on 35 000 sivua. Epsonin AcuBrite-väriaine ja 1200x600 dpi:n tulostustarkkuus takaavat korkeatasoiset tulosteet. Tämän ENERGY STAR® –hyväksytyn tulostimen käyttökustannuksia alentaa vähäinen virrankulutus sekä erittäin riittoisat värikasetit. Benjamin Guisembert, Epsonin Laser Product Manager, kommentoi: ”AcuLaser C1600 on erinomainen ratkaisu kotitoimistoille ja pienyrityksille, joissa kaivataan edullista mutta korkeatasoista tulostinta. Kilpailukykyisistä tulostuskustannuksista huolimatta se tuottaa tasokkaita väritulosteita nopeasti. Pienen kokonsa ansiosta tulostin mahtuu helposti työpöydälle.” AcuLaser C1600 on helppo asentaa ja käyttää, sillä se on varustettu USB 2.0 –yhteydellä ja Remote Panel –ohjelmalla. Paperin lisääminen ja musteiden vaihtaminen sujuu helposti laitteen etupaneelin kautta. 200 arkin monitoimilokeron ansiosta tulostaminen on mahdollista monille eri paperityypeille. Nopea, luotettava ja pienikokoinen värilasertulostin • Tulostusnopeus jopa 19 sivua minuutissa mustavalkoisena ja 5 sivua minuutissa värillisenä • Ensimmäisen mustavalkosivun tulostus 13 sekunnissa • Tulostuskapasiteetti 35 000 sivua kuukaudessa Korkeatasoiset tulosteet väreissä ja mustavalkoisena • Laadukkaat väritulosteet, 1200X600 dpi:n tarkkuudella • Elävät värit Epsonin AcuBrite-väriaineella Pienikokoinen, intuitiivinen ja helppokäyttöinen • Pienen kokonsa ansiosta mahtuu helposti työpöydälle • Pölysuojalla varustettu 200 arkin monitoimilokero lisää materiaalivaihtoehtoja • Helppo asentaa ja ylläpitää nopean USB 2.0 -yhteyden ja Remote Panel –ohjelman ansiosta Edullinen tulostin, jolla pienet käyttökustannukset • Säästä rahaa erittäin riittoisilla mustepatruunoilla • ENERGY STAR® -hyväksytty, vähän virtaa kuluttava tulostin Suositusvähittäishinta verottomana 189€. Tarvikkeet Erittäin riittoisa musta värikasetti – C13S050557 Erittäin riittoisa syaani värikasetti – C13S050556 Erittäin riittoisa magenta värikasetti – C13S050555 Erittäin riittoisa keltainen värikasetti – C13S050554 Tavallinen syaani värikasetti – C13S050560 Tavallinen magenta värikasetti – C13S050559 Tavallinen keltainen värikasetti – C13S050558 Photoconductor unit – C13S051198

Avainsanat: