Epsonin uudet Premium Store –myymälät kattavat koko Suomen

Epson Premium Store -liikkeissä on Suomen laajin Epson-tuotevalikoima

Epson on aloittanut Suomessa uuden Epson Premium Store –myymäläkonseptin. Epson Premium Store on shop-in-shop –tyyppinen myymälä, jossa on kokeiltavana ja myynnissä laaja mallisto Epsonin laitteita. Liikkeissä on tarjolla kattava valikoima Epsonin musteita ja papereita, ja niissä on mahdollista kierrättää käytetyt Epsonin mustepatruunat ja laserkasetit. Jokaisessa Premium Storessa on esillä Epsonin uusimmat monitoimitulostimet: SX110, SX410, SX510W, PX710W, A3-valokuvatulostin Stylus R1400 sekä skannerit V300 Photo ja V500 Photo. Useissa myymälöissä esittelylaitteiden valikoima on tätäkin laajempi. Esillä oleviin tulostimiin voi tutustua helposti, sillä niillä voi tulostaa ja kopioida mallikuvia. Asiantuntevan palvelun takaamiseksi Epson kouluttaa myymälöiden henkilökunnan huolella. Asiakkaille Premium Storeissa järjestetään tuote-esittelypäiviä, esimerkiksi talvella 2009 tuote-esittelyssä oleva laite on Epson Stylus SX510W –monitoimitulostin. Premium Store -liikkeitä on suurimmilla paikkakunnilla ympäri Suomen pääkaupunkiseudulta Kemiin. Ajantasainen lista Epson Premium Storeista sekä tuote-esittelypäivistä on Epsonin kotisivuilla http://www.epson.fi/content/FI/fi_FI/news_events/events/details/Epson_Premium_Store.ilocal.htm

Avainsanat: