• Epson/

Epsonin uusi, edullisten materiaalien valikoima mustesuihkutulosteille: Production Media for Inkjet

Uusi mediasarja julkaistaan FESPA Digital 2011 -messuilla

24.toukokuuta 2011 – Production Media for Inkjet on Epsonin® uusi materiaalivalikoima mustesuihkutulostukseen. Nämä edulliset mutta korkealaatuiset paperit sopivat erityisesti myyntipiste- ja CAD-tulostukseen.. Tämä digitaaliseen suurkokotulostukseen suunniteltu mediasarja esitellään ensimmäistä kertaa FESPA Digital 2011 -messuilla.

Saatavana on sekä pinnoitettuja että pinnoittamattomia materiaalivaihtoehtoja erityisesti CAD-tulostuksen tarpeisiin. Sarjaan kuuluu myös erityisiä julistemateriaaleja myyntipistemarkkinoita varten. Kaikkia tuotteita on saatavana erilevyisinä rullina, ja ne ovat yhteensopivia kaikkien vesipohjaisia musteita käyttävien Epson Stylus Pro -tulostimien kanssa.

Epson Europen Senior Product Manager Frans Craandijk sanoo: ”Epson auttaa CAD- ja POS-ratkaisujen käyttäjiä hyödyntämään Epsonin tuotteita mahdollisimman tehokkaasti. Kun nämä erikoismediat yhdistetään edistykselliseen teknologiaan, saavutetaan erinomaisia tuloksia edulliseen hintaan.”

Production Media for Inkjet -sarjaan voi tutustua FESPA Digital -messuilla 24.–27. toukokuuta Hampurin Hamburg Messe -messukeskuksen hallin A1 osastolla D30. Tuotteet tulevat myyntiin heinäkuussa 2011.

Myyntipistemarkkinoiden mediasarja
Production Canvas, matta
Production PP -filmi, matta
Production-kangas, ohut