• Epson/

Epsonin uusi toimistokäyttöön suunnattu projektorisarja – helppokäyttöisiä ja edullisia kannettavia projektoreita

EB-S8, EB-X8 ja EB-W8 ovat helposti siirrettävissä, yksinkertaisia käyttää ja hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia

Sarjan projektorit tarjoavat lisäksi erinomaisen yhdistettävyyden ja korkean valotehon, ja ne on suunniteltu etenkin pienten ja keskisuurten yritysten tarpeisiin. Sarjan projektorit ovat edeltäjiään 30% pienempiä ja 15% kevyempiä, ja lisäksi niiden mukana toimitetaan kantolaukku, joten siirtäminen huoneesta tai toimistosta toiseen on helppoa. Uudet projektorit tuottavat 2500 lumenin värivalotehon ja 2000:1 kontrastisuhteen, ja Epsonin 3LCD-teknologian ansiosta heijastettujen kuvien värit toistuvat kirkkaina ja luonnollisina. Projektorien trapetsikorjaustoiminto suoristaa kuvan automaattisesti, ja lyhyt heijastusetäisyys mahdollistaa suuren kuvan pienimmissäkin neuvotteluhuoneissa. USB-näyttötoiminnon ansiosta projektorit heijastavat kuvan välittömästi kun ne on kytketty tietokoneeseen, ilman että käyttäjän tarvitsee suorittaa muita toimenpiteitä. Suorakäynnistys/sammutus-toiminnon ansiosta projektoria pääsee käyttämään ilman näppäinten painelua, eivätkä ne tarvitse lähes yhtään lämpenemis- tai jäähtymisaikaa. EB-X8 ja EB-W8 mallit sisältävät lisäksi USB-portin JPEG-kuvien katselua varten sekä HDMI-liitännän digitaalisten valokuvien ja videoiden katselua varten. EB-8-sarjan laitteet eivät ole vain hankintakustannuksiltaan edullisia, vaan myös niiden käyttökustannukset ovat alhaiset. Epsonin energiatehokas E-TORL–lamppu minimoi virrankäytön ja kestää jopa 5 000 tuntia ECO-tilassa käytettynä. Projektorit ovat saatavilla Euroopassa marraskuusta alkaen. EB-S8 • 2500 lumenin värivaloteho¹ • USB-näyttö ja A/V-liukusuojus • Suositusvähittäishinta 519€ (sisältäen veron) EB-X8 • Kannettava 2,3 kilon painoinen projektori USB-liitännällä – katsele kuvia ilman tietokonetta • HDMI-liitäntä korkeatasoiseen digitaalisen äänen ja kuvan toistoon • Suositusvähittäishinta 649€ (sisältäen veron) EB-W8 • Kannettava 2,3 kilon painoinen projektori USB-liitännällä – katsele kuvia ilman tietokonetta • Laajakuva XGA –resoluutio – käytä yhdessä uusimpien kannettavien tietokoneiden kanssa • Suositusvähittäishinta 749€ (sisältäen veron) ¹ Värivaloteho mittaa projektorin kykyä toistaa värejä. Sen ansiosta käyttäjät voivat arvioida projektoreiden värintoistokykyä helposti ja luotettavasti.