Erittäin kompakti pistematriisitulostin sopii pieniinkin tiloihin

Tulostaa laskut luotettavasti esim. jakeluautoissa ja pienissä myyntitiloissa

Epson® tuo markkinoille erittäin pienikokoisen 24-neulaisen ja 50-sarakkeisen LQ-50-pistematriisitulostimen. Tulostin on suunniteltu käytettäväksi pienissä tiloissa, kuten jakeluautoissa ja pienillä myyntipöydillä. LQ-50 tulostaa luotettavasti ja edullisesti ja se soveltuu erinomaisesti laskujen, kuittien ja lähetyslistojen tulostamiseen, sillä se tulostaa alkuperäisen lisäksi kahdelle kopiolle.

Pienen kokonsa ansiosta (mitat vain 275 x 240 mm) LQ-50 mahtuu melkein mihin tahansa. Valinnainen pölyltä ja roiskeilta suojaava paperirullan suojus mahdollistaa tulostimen käyttämisen myös likaisissa ympäristöissä.

LQ-50-tulostimen nauhalla voidaan tulostaa noin kolme miljoonaa merkkiä, vedostilassa jopa enemmän. Käyttökustannukset pysyvät kurissa, eikä ylläpitoon kulu paljoa aikaa. Tulostimen keskimääräinen vikaantumisväli on noin 10 000 tuntia, mikä takaa ongelmattoman tulostuksen vuosiksi eteenpäin. ENERGY STAR -hyväksytty matala virrankulutus vähentää käyttökustannuksia entisestään.

Epson Europen pistematriisitulostimien tuotepäällikkö Sivashankar Kuppusamy sanoo: "Toisin kuin useiden muiden valmistajien malleihin, Epsonin tulostimiin sisältyy vakiona USB- ja rinnakkaisliitännät. LQ-50 on lisäksi yksi markkinoiden pienikokoisimmista tulostimista, joten sen integroiminen on erittäin helppoa."

LQ-50 tukee tehokasta, jatkuvaa tulostusta esimerkiksi rullapapereille ja taitettaville papereille. Kirjoitusnopeus on jopa 360 merkkiä sekunnissa. Asiakkaat eivät joudu odottelemaan!

Epson LQ-50 tulee myyntiin maaliskuussa 2011. Sen verollinen suositushinta on 299 €.

- tekniset lisätiedot: Epson / Panu Raninen, puh. (09) 8520 2238, panu.raninen(ät)epson.eu

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2230, johanna.sormunen(ät)epson.eu