• Epson/

Esittelyssä ensimmäinen iPod-telakointiasemalla varustettu HD-Ready 3LCD -projektori

Toista ja jaa musiikkia, videoita ja valokuvia Epsonin MG-850HD:llä.

Epson on hyödyntänyt kokemustaan maailman projektorimarkkinajohtajana[1] ja luonut ensimmäisen HD-Ready 3LCD -kotiteatteriprojektorin, jossa on iPod-telakointiasema[2]. Käyttäjän ei tarvitse ladata sovelluksia tai käyttää liitetiedostoja, riittää kun liittää iPodin, iPhonen tai iPadin[3] projektorin telakointiasemaan.

MG-850HD:ssä on sisäiset 10 W:n stereokaiuttimet, ja laitteella voi toistaa musiikkia, videoita, valokuvia ja TV-ohjelmia sekä elokuvia. Projektorin monipuolisen liitettävyyden ansiosta sisältöä voi katsoa myös perinteisistä Blu-ray-, DVD-, PC-, TV- ja pelilähteistä.

Epsonin teknologian ansiosta MG-850HD tuottaa yhtä korkean 2800 lumenin valkoisen ja värillisen valotehon sekä tehokkaan 3000:1:n kontrastisuhteen - tämä mahdollistaa kuvien heijastamisen korkealaatuisina jopa päivänvalossa. Epsonin 3LCD-teknologia tuottaa silmiä rasittamattoman, selkeän ja kirkkaan kuvan.

Plug and play -toiminnon ansiosta projektorin asennus ja käyttö on helppoa. Projektorin käyttökulmasta riippumatta käyttäjän on helppo kohdistaa heijastettu kuva suoraksi kätevällä vaakasuuntaisen trapetsikorjauksen liukusäätimellä.

"MG-850HD on täydellinen esimerkki Epsonin sitoutumisesta kotiviihteen kehittämisen haasteisiin", Epson Europen tuotejohtaja Madlyne Colson sanoo. "Helppokäyttöinen valikko on suunniteltu tekemään navigoinnista vaivatonta. Kaukosäätimen ominaisuuksia ovat puolestaan tyylikäs näppäimistö ja taustavalo, joka helpottaa laitteen käyttöä pimeässä."

MG-850HD tulee myyntiin marraskuussa 2011. Saatavilla yksinoikeudella Apple online –myymälöissä lokakuun ajan. Arvioitu myyntihinta tulee olemaan noin 850€.

Ominaisuudet
HD-Ready 720p:n valkokangaselämys
Ensimmäinen HD-Ready 3LCD -kotiteatteriprojektori2, jossa on iPod-telakointiasema3
Erinomainen kuvanlaatu Epsonin 3LCD-tekniikalla