• Epson/

Kompaktit A3-mustavalko- ja värilasertulostimet verkkoliitännällä ja alhaisin kokonaiskustannuksin

Nopea ja tehokas A3-tulostus kahdella uudella tulostinsarjalla

Epson julkistaa tänään kaksi uutta tulostinsarjaa, AcuLaser C9300N- ja AcuLaser M7000N -sarjan. Sarjan tulostimet sopivat erinomaisesti yrityksille, jotka eivät halua tehdä kompromisseja A3-mustavalko- ja värilasertulostinta valitessaan. Molemmat tulostinsarjat takaa erinomaisen suorituskyvyn ja alhaiset kokonaiskustannukset.

Epson Europen lasertuotteiden päällikkö Benjamin Guisembert sanoo: ”Olemme laajentaneet lasertulostimien tuotesarjaamme AcuLaser C9300N- ja AL-M7000N -tulostimilla vastataksemme yritysten erilaisiin tarpeisiin. AL-M7000N on suunniteltu pienille ja keskikokoisille työryhmille, C9300N puolestaan suuremmille työryhmille. Molempien sarjojen tulostimet on helppo integroida monimutkaisiin IT-ympäristöihin Gigabit Ethernet -verkko-ominaisuuksien sekä PDL-, IPsec- ja IPv6-tuen ansiosta.”

Molempien sarjojen tulostimet ovat pienikokoisia, ja niillä voidaan tulostaa A6–A3-kokoisia asiakirjoja. Ne on myös kehitetty parantamaan tuottavuutta: AL-C9300N-sarjan tulostusnopeus on jopa 30 A4-väri- ja -mustavalkosivua minuutissa ja AL-M7000N-sarjan nopeus 32 A4-mustavalkosivua minuutissa. Sekä AL-C9300N- että AL-M7000N-tulostimissa on suuri paperikapasiteetti, ja tiettyihin malleihin on saatavilla lisäpaperilokeroita ja kaksipuolinen tulostus.

Sekä AcuLaser C9300N- että AL-M7000N-sarjan tulostimet tuottavat laadukkaita tulosteita nopeasti ja edullisesti alhaisin sivukohtaisin kustannuksin. Nopea tulostus ja ENERGY STAR -hyväksyntä auttavat vähentämään virrankulutusta ja siten kokonaiskäyttökustannuksia. Molempien sarjojen kuukausittainen tulostuskapasiteetti on jopa 100 000 sivua, joten yrityksen investointi on vakaalla pohjalla.

AL-C9300N-sarjan tulostimissa käytetään lisäksi Epsonin uutta, edistyksellistä amplitudimodulaatiota (Advanced Amplitude Modulation, AAM). AAM-rasterointiteknologiassa pisteiden kohdistus analysoidaan siten, että tuloksena saadaan terävät, tarkkareunaiset kuvat. Ammattimaisia tulosteita vaativat yritykset tulevat arvostamaan myös Epsonin AcuLaser Colour-RITech -resoluutionparannustekniikkaa, jonka ansiosta AL-C9300N voi tuottaa jopa 4 800 RiT:n resoluution. Tekniikka tasoittaa tekstin reunat tuottaen selkeät ja terävät taulukot, grafiikat ja CAD-kaaviot.

AL-C9300N ja AL-M7000N tulevat saataville maaliskuussa 2012.

Ominaisuudet AL-C9300N AL-C9300DN AL-C9300TN AL-C9300DTN AL-C9300D2TN AL-C9300D3TNC
A3-värilasersarja
4 800 RIT:n resoluutio Epsonin RIT-tekniikalla
Epsonin uusi AAM-rasterointitekniikka
Pienikokoinen
Tulostuskapasiteetti jopa 100 000 sivua kuukaudessa
AcuBrite-värit
Enimmäistulostusnopeus 30 A4-sivua minuutissa mustavalkoisena ja värillisenä
Valinnaiset lisäpaperilokerot vähentävät täyttökertoja 1 lisälokero vakiona 1 lisälokero vakiona 2 lisälokeroa vakiona 3 lisälokeroa vakiona
PDL-tuki (PCL6- ja PS3-emuloinnit), IPv6- ja 802.1x-tuki sekä Gigabit Ethernet -yhteys
ENERGY STAR -standardin mukainen alhainen virrankulutus
Kaksipuolistulostus - -
Pyörällinen tulostinalusta - - - - -
Suositusvähittäishinnat (sis veron) 2 190€ 2 490 2 590 2 840 3 290 3 990
Tärkeimmät ominaisuudet AL-M7000N AL-M7000DN AL-M7000TN AL-M7000DTN AL-M7000D2TN
Tehokas ja kompakti A3-mustavalkolasertulostin
Kestävä, kapasiteetti jopa 100 000 sivua
Tulostuskoko A6–A3, tulostusnopeus A4-koossa 32 sivua minuutissa
Ammattilaistason tarkkuus 1200 dpi ja pisteenkorjaustoiminto
Gigabit Ethernet-, USB 2.0- ja valinnainen rinnakkaisliitäntä
Sopii monimutkaisiin IT-ympäristöihin PCL6- ja PS3-emulointien, IPv6-tuen ja parannettujen IPSec-turvallisuus-ominaisuuksien ansiosta
Riittoisat kasetit, jotka voidaan palauttaa ja kierrättää*1
ENERGY STAR -standardin mukainen alhainen virrankulutus
Valinnainen kaksipuolis-tulostus parantaa tehokkuutta ja vähentää paperinkulutusta - -
Valinnainen 500 arkin lisäpaperilokero vähentää täyttökertoja - - x1 x1 x2
Suositusvähittäishinnat (sis veron) 1 290€ 1 590€ 1 690€ 1 990€ 2 490€

*1 Epsonin palautus- ja kierrätysohjelma ei ole voimassa kaikissa maissa.

-loppu-

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2232, johanna.sormunen(ät)epson.eu

Avainsanat:

Lainaukset