XES aloittaa Epsonin SureColor-tulostimien jälleenmyynnin

Drupassa esitellyn SureColor-sarjan ensimmäinen demolaite saapunut Suomeen

X Engineering Systems XES Oy on lisännyt valikoimiinsa Epsonin SureColor-suurkokotulostimet. Yhteistyö aloitettiin 1.5.2012 ja ensimmäinen esittelylaite SureColor SC-S30600 on jo asennettu XESin Pohjois-Tapiolan esittelytilaan.

Jorma Lempinen Epsonilta kertoo: "SureColor-tuoteperhe laajentaa Epsonin suurkokotulostinten tarjontaa uusiin markkinasegmentteihin, joissa XES:llä on vahva asema. Se on myös ammattimaiseksi ja luotettavaksi tunnettu yritys, ja niin ollen Epsonille luonteva valinta yhteistyökumppaniksi. Yhteistyössä XES:in kanssa pystymme tarjoamaan asiakkaille mainion ratkaisun suurten pintojen tulostamiseen."

Epsonin 64-tuuman SureColor -mallisto sisältää 4-värisen SureColor SC-S30600:n; 4/5-värisen SureColor SC-S50600:n ja 8/10-värisen SureColor SC-S70600:n. Kokonaiskustannuksiltaan edullinen, kylttien tulostukseen suunniteltu SC-S30600 auttaa pienentämään tuotantokustannuksia. Nopeatoiminen (53.2m2/h )SC-S50600 on varustettu kaksoistulostuspäällä ja tuplamusteilla, joten se sopii yrityksille, joilla on erittäin kovat vaatimukset tulostimen tuottavuudelle. Vaativia tulostussovelluksia silmällä pitäen suunniteltu SureColor SC-S70600 tukee sekä valkoista että metallivärimustetta samanaikaisesti ja yhdistää korkean laatutason ja laajan väriavaruuden.

X Engineering Systems XES Oy:

X Engineering Systems XES Oy on toiminut Suomessa vuodesta 1987 ja edustanut syksystä 2009 alkaen digitaalisen suurkuvatuotannon kehittyneimpiä sveitsiläisiä laitemerkkejä. Yrityksen tavoitteena on asiantuntemuksen ja osaamisen keskittämisen lisäksi myös asiakkaiden maksettaviksi tulevien kustannusten hallinta. Toukokuusta 2012 alkaen valikoimiin lisättiin Epsonin SureColor-suurkokotulostimet.

Epson:

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2232, johanna.sormunen(ät)epson.eu