EQT vahvistaa Lillbacka Oy:n ("FINN-POWER") oston

EQT vahvistaa Lillbacka Oy:n ("FINN-POWER") oston EQT Northern Europe pääomarahasto on tänään toteuttanut Lillbacka Oy:n ("FINN-POWER") osakkeiden oston Jorma Lillbackalta. Kaupan loppuunsaattamisen edellytyksenä olleet kilpailuviranomaisten luvat on saatu. Arto Pohto on nimitetty yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi. Yhtiön hallituksen muodostavat Frans Boch, Jorma Lillbacka, Massimo Rossi, Andreas Tallberg, Sakari Tamminen ja Pentti Yliheljo. Pentti Yliheljo toimii hallituksen puheenjohtajana. EQT Northern Europe Limited Lisätietoja antavat: Andreas Tallberg, Senior Partner, EQT Partners Oy, +358-9-6962 4711 EQT-pääomarahastojen yhteenlaskettu pääoma on yli 3 miljardia euroa.. EQT Partnersilla, joka toimii EQT-pääomarahastojen neuvonantajana, on toimistot Tukholmassa, Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Münchenissä. EQT toteuttaa liiketoimintakonseptiaan kehittämällä aktiivisesti hankkimiaan yhtiöitä yhteistyössä johdon kanssa. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/17/20020517BIT01110/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/17/20020517BIT01110/wkr0002.pdf