Yhdeksän uutta kalifornialaista viiniä myyntiin Suomessa

Report this content

Gallon investoinnit tuottavat tuloksia: Yhdeksän uutta kalifornialaista viiniä myyntiin Suomessa Ernest & Julio Gallo esittelee vuoden 2001 sadon viinejään. Alkon valikoimista löytyy jo nyt yhdeksän uutta Ernest & Julio Gallo Wine Cellars -viiniä ja lokakuun lopussa saapuvat uudet Ernest & Julio Gallo Turning Leaf -viinit. Ajankohtaiset viinit ovat: Ernest & Julio Gallo Wine Cellars Chenin Blanc 2001, hinta 6,99 € Ernest & Julio Gallo Wine Cellars Colombard 2001, hinta 6,99 € Ernest & Julio Gallo Wine Cellars Sauvignon Blanc 2001, hinta 7,99 € Ernest & Julio Gallo Wine Cellars Chardonnay 2001, hinta 8,99 € Ernest & Julio Gallo Wine Cellars Barbera 2001, hinta 6,99 € Ernest & Julio Gallo Wine Cellars Ruby Cabernet 2001, hinta 6,99 € Ernest & Julio Gallo Wine Cellars Merlot 2001, hinta 7,99 € Ernest & Julio Gallo Wine Cellars Cabernet Sauvignon 2001, hinta 8,99 € Ernest & Julio Gallo Wine Cellars Cabernet Zinfandel 2001, hinta 8,99 € Viinit ovat Kalifornian Central Valleyssa sijaitsevan Livingston Winery -viinitarhan tuotantoa. Viinitalo on ensimmäisiä, joka on ottanut käyttöön uutta huipputeknologiaa edustavan tuotantomenetelmän. "Olemme erittäin tyytyväisiä uuteen vuosikertaan. Livingston-viinitarhan tuoreimmat investoinnit olivat huomattavat eli runsaat 22 miljoonaa euroa. Suomalaiset ovat ensimmäisiä maailmassa, jotka saavat nauttia uusista viineistä. Gallo panostaa jatkuvasti laadun tasaisuuden ylläpitämiseen, ja olemmekin säännöllisin väliajoin voittaneet palkintoja arvostetuissa viinikilpailuissa. Viimeksi meille myönnettiin kolmannen kerran Vinitaly Award", kertoo David Link, Ernest & Julio Gallon Pohjoismaiden toimintojen markkinointipäällikkö. Palkitut Ernest & Julio Gallo -viinilaadut, joihin Livingston- viinitarhan tuotantouudistukset vaikuttavat, ovat muun muassa Suomessa myytävät Ernest & Julio Gallo Wine Cellars ja Ernest & Julio Gallo Turning Leaf. Ernest & Julio Gallon viiniviljelmät sijaitsevat lähinnä Pohjois- Kaliforniassa San Fransiscon pohjoispuolella, jonka laaksoissa puhaltavat viileät tuulet hidastavat rypäleiden kypsymistä. Mitä hitaammin rypäleet kypsyvät, sitä maukkaammiksi ne ehtivät kehittyä. Yritys on maailman suurin viinintuottaja, joka valmistaa useita korkealuokkaisia viinejä edulliseen hintaan. Yritys omistaa myös suuren määrän pieniä viiniviljelmiä, joita hoidetaan perinteisellä, ihmisläheisellä tavalla. Esimerkiksi Gallo Sonoma Cabernet Sauvignon on peräisin pienestä Gallo-viinitarhasta. Ernest & Julio Gallon viinejä myydään yli 90 maassa. Yrityksellä on aluepääkonttorit Tokiossa, Frankfurtissa, Miamissa ja Torontossa sekä 16 paikallistoimistoa Euroopassa, Latinalaisessa Amerikassa, Kanadassa ja Aasiassa. Lisätiedot ja kuvatoivomukset: David Link, Pohjoismaiden toimintojen markkinointipäällikkö Ernest & Julio Gallo Winery Europe Puh.: +46 8 - 412 66 74 GSM: +46 703 - 101 575 S-posti: david.link@ejgallo.com Henrik Tönisson, tuotepäällikkö Premium Wines Sweden Puh.: +46 8 - 694 07 05 GSM: +46 70 - 585 40 48 S-posti: henrik.tonisson@premiumwines.se ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/17/20021017BIT00020/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/17/20021017BIT00020/wkr0002.pdf