Esperi Care kasvaa Oulussa – Iiriskoti sai uuden omistajan

Hoiva- ja terveyspalvelualan yritys Esperi Care Oy on hankkinut omistukseensa Oulussa sijaitsevan Iiriskoti Oy:n koko osakekannan. Iiris Rytkönen myy vuodesta 2005 toimineen Iiriskoti Oy:n (entinen Ky) 14-paikkaisen hoitokodin kehitysvammaisille. Iiriskodin liikevaihto on noin 680 000 euroa ja henkilöstöä on yhteensä 13. Kaupan myötä henkilöstö siirtyy Esperin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

”Uusi aika alkaa sekä itselleni että Iiriskodille. Olen tyytyväinen voidessani turvata Iiriskodin asukkaiden toiminnan jatkuvuuden ja uskon yhteistyön Esperin kanssa sujuvan hyvin”, kuvailee tunnelmia Iiriskodin toimitusjohtaja Iiris Rytkönen, joka jatkaa vielä Esperin palveluksessa.

”Tämä yrityskauppa kasvattaa jalansijaamme Oulussa, meille mielenkiintoisella toimialueella. Iiriskodissa on hoidettu asiakkaita ammattitaitoisesti ja korkealla laadulla. Tuomme mukaan nyt oman osaamisemme ja vahvan organisaatiomme tuen, jotta kodin asukkaat saavat jatkossakin tarvitsemansa tuen ja voivat elää aktiivista elämää”, kertoo Esperi Caren toimitusjohtaja Marja Aarnio-Isohanni.

Avainsanat: