Esperi Päivätoimintakeskus Hoivaonni lopettaa päivätoiminnan Aurinkolahdessa 30.4.2023

Päivätoimintakeskus Hoivaonni tarjoaa päivätoimintaa kotona asuville ikäihmisille kolmessa toimipisteessä Helsingissä. Esperi keskittää päivätoimintojaan ja sulkee Aurinkolahden toimipisteen huhtikuun lopussa.

Esperin Päivätoimintakeskus Hoivaonni on tarjonnut päivätoimintaa ikäihmisille Helsingin Viikissä, Aurinkolahdessa ja Rastilassa. Esperi on tehnyt päätöksen keskittää päivätoimintaa ja sulkee Helsingin Vuosaaressa sijaitsevan Aurinkolahden toimipisteen huhtikuun lopussa 30.4.2023. Hoivaonnen tarjoama päivätoiminta Viikin ja Rastilan toimipisteissä jatkuu tavanomaiseen tapaan.​

Aurinkolahden päivätoiminnan asiakkaille on tiedotettu lopettamisesta ja heidät on toivotettu tervetulleiksi käyttämään esimerkiksi Rastilan toimipisteen palveluja.

Aurinkolahden henkilöstö siirtyy muihin Hoivaonnen toimipisteisiin.​

Mahdollisiin muutosta koskeviin asiakkaiden kysymyksiin vastaa yksikönjohtaja Auli Hoffström, auli.hoffstrom@esperi.fi, puh. 046 923 4597 (arkisin klo 9 - 15).