• Esperi Care/

Esperin palvelut ikäihmisille Vaasassa jatkuvat – toimintaa kehitetty yhdessä asukaslähtöisemmäksi

Esperi on tarjonnut Vaasan alueella ympärivuorokautista, tehostettua palveluasumista ikäihmisille vuonna 2017 rakennetussa Hoivakoti Gustavissa. Tänä vuonna Vaasa kilpailutti ikäihmisten tehostetun palveluasumisen nostaen esille palveluiden asukaslähtöisyyden ja asukkaiden voimavarojen tukemisen. Esperi tuli suomenkielisten palveluiden kilpailutuksessa ensimmäiseksi, mikä mahdollistaa jo tehdyn kehitystyön jatkamisen. Esperi onkin sitoutunut lisäämään asukkaiden osallisuutta omaan arkeensa.

Yhteistyö Vaasan kaupungin kanssa on ollut hyvää ja on hienoa, että voimme jatkaa palveluidemme kehittämistä Gustavin asukkaiden parhaaksi”, iloitsee Esperin aluepäällikkö Patrik Ekström.

Olemme yhdessä kehittäneet hoivakoti Gustavin toimintaa saatujen asiakas- ja omaistapaamisten pohjalta. Myös Esperin oman toiminnan kehittäminen näkyy Gustavissa ja yhteistyöllä takaamme Gustavin asukkaille laadukkaat asumispalvelut nyt ja jatkossa”, sanoo Vaasan kaupungin koti- ja laitoshoidon tulosaluejohtaja Leif Holmlund.

Leif Holmlund
koti- ja laitoshoidon tulosaluejohtaja
Vaasan kaupunki
+358 400 737 332
leif.holmlund@vaasa.fi

MediaDesk
Esperi Care

Tehtävämme on tarjota inhimillistä ja laadukasta hoivaa asiakkaillemme, mielekästä ja merkityksellistä työtä osaavalle henkilöstöllemme sekä kehittää uusia asumisen, tuen ja hyvän hoivan malleja yhteistyössä kuntien kanssa.

Haluamme olla hoiva-alan laadun suunnannäyttäjä ja osa ratkaisua suomalaisissa hoiva-alan kysymyksissä. Siksi työskentelemme paitsi oman, myös koko hoiva-alan laadun kehittämiseksi. www.esperi.fi