Heini Pirttijärvestä Esperi Caren vt. toimitusjohtaja

Esperi Caren hallitus on nimittänyt Heini Pirttijärven, KTM, Esperi Caren vt. toimitusjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässä välittömästi. Vt. toimitusjohtajaksi Pirttijärvi tulee Saga Caren liiketoimintajohtajan tehtävästä, jossa hän on ollut toukokuusta 2018 alkaen. Saga Care on Esperi Caren tytäryhtiö.

“On selvää, että tulen vt. toimitusjohtajaksi tilanteeseen, joka on pahasti tulehtunut. Tämä on ollut tärkeä herätys meille kaikille. Lähdemme nyt takamatkalta rakentamaan luottamusta, asukkaidemme ja heidän omaistensa, henkilöstön ja kuntien kanssa. Tässä tilanteessa tärkein tehtäväni on varmistaa, että asukkaamme saavat turvallista hoivaa ja osaava henkilöstömme saa työrauhan”, sanoo Heini Pirttijärvi.

Heini Pirttijärvellä on pitkä kokemus paitsi liiketoiminnan johtamisesta myös henkilöstöhallinnosta. Ennen edellistä työtään Evidensia Eläinlääkäripalveluiden toimitusjohtajana Pirttijärvi toimi Stockmann-konsernissa muun muassa henkilöstöjohtajana.

“Tämän liiketoiminnan ydin on osaava henkilöstö, ja ihmisten hyvinvointi on ollut urani aikana aina minulle tärkeää. Ei ole hyvää ja arvokasta hoivaa, ellei ole tyytyväisiä ihmisiä toteuttamassa sitä. Olemme käynnistäneet jo lukuisia toimenpiteitä, joilla voimme parantaa henkilöstön tyytyväisyyttä, lisätä heidän työtyytyväisyyttään ja alkaa kasvattaa niin henkilöstön kuin asiakkaiden ja omaisten luottamusta Esperiin. Ymmärrämme, että se ei tapahdu yhdessä yössä, ja olemme valmiita tekemään paljon töitä sen eteen”, Pirttijärvi toteaa.

Haastattelupyynnöt:

• Markkinointipäällikkö Jasmin Ellik, p. 050 567 8834