Päivätoiminta Esperi Hoivakoti Kiltakalliossa päättyy 31.3.2023

Esperi Hoivakoti Kiltakallio Espoossa tarjoaa ympärivuorokautista asumispalvelua ikäihmisille. Tämän lisäksi koti on tarjonnut päivätoimintaa alueen ikäihmisille.

Hyvinvointialueen kanssa on viime kuukausina käyty keskusteluja kohonneista kustannuksista ja mahdollisista uusista ratkaisumalleista laadukkaiden palveluiden varmistamiseksi. Valitettavasti nämä keskustelut eivät ole tuottaneet toivottua tulosta, ja Esperi on tehnyt päätöksen lopettaa päivätoiminnan Hoivakoti Kiltakalliossa Espoossa maaliskuun lopussa 31.3.2023.

Koti pyytää asiakkaita olemaan yhteydessä Hyvinvointialueen Seniori-infoon uuden päivätoimintapaikan löytämiseksi ja tarjoaa apuaan näissä yhteydenotoissa. Toivomme, että kullekin asiakkaalle löytyisi sopiva, uusi ratkaisu mahdollisimman sujuvasti.

Myös kaikille päivätoiminnassa työskenteleville tullaan tarjoamaan työtä Kiltakallion ympärivuorokautisen asumispalvelun ryhmäkodeista sekä muista Esperin yksiköistä.

Olemme pahoillamme tilanteesta! ​

Linkki Esperi Hoivakoti Kiltakallion verkkosivuille