Värikästä syksyä Leitzilta

Report this content

Työhön paluu tai opiskelun aloittaminen saattaa olla loman jälkeen hiukan vaikeaa. Paluuta helpottaa kuitenkin Leitz Bebop-tuotesarja, jonka avulla saat väriä toimistopäivääsi, opiskeluun sekä työmatkalle.

Leitz Bebop on uusi arkistointituotesarja, joka erottautuu massasta. Tuotteet ovat valmistettu innovatiivisesta uudesta materiaalista raikkaalla helmiäisvaikutteisella designilla.

Sarja on suunniteltu aktiiviseen käyttöön, joka samanaikaisesti täyttää kuluttajan vaatimukset laadulle ja tehokkuudelle.    – Toimistotarvike ei ole enää vain toimistotarvike. Tämän päivän kuluttaja haluaa tuotteen, joka ei ole pelkästään korkealaatuinen vaan siinä on myös nykyaikainen muotoilu sekä käytännölliset tuoteominaisuudet. Leitz Bebop täyttää nämä vaatimukset, sanoo Jan Rune Løvnæseth, Esselten Regional Marketing Director.

Tehty aktiiviseen elämään
Bebop-tuotesarja sisältää 15 tuotetta, joiden joukossa mm. rengaskansio, mappi, läppäkansio, muistikirja, kokoojakansio. Kaikki tuotteet ovat saatavilla raikkaissa väreissä ja loistavilla tuoteominaisuuksilla. – Leitz Bebop tuotteet sopivat aktiiviseen päivään. Kovat kannet suojaavat asiakirjoja, jos joudut kuljettamaan niitä mukanasi. Rengaskansion vahva Soft-Click mekanismi varmistaa paperien paikallaan pysyvyyden. Mapissa ja rengaskansiossa on myös sisätasku ylimääräisille papereille, CD:lle ja käyntikortille sekä kynän pidike. Loistavat tuoteominaisuudet liikkuvaan työhön, sanoo Løvnæseth.

Moderni design jännittävällä kuvioinnilla
Bebop tuotteet ovat valmistettu kestävästä ja ympäristöystävällisestä polypropeenista. Design on saanut inspiraationsa jazz-musiikista ja sisältää esteettisiä ja käytännöllisiä tuoteominaisuuksia.
– Inspiraatio perustuu jaziin, yksilöllisyyteen ja leikillisyyteen, ja nämä ovat selvästi nähtävissä Bebop tuotteiden muodossa ja toiminnoissa. Tuotteiden kolmiulotteinen kuvio antaa aaltomaisen vaikutelman, joka nostaa Bebopin esille muista tuotesarjoista. Ainutlaatuisella kuviolla on myös käytännöllinen merkitys, vähemmän naarmuuntumisen jälkiä, sanoo Løvnæseth.

Tuotteet ovat myynnissä hyvin varustetuissa toimistotarviketukuissa ja kirjakaupoissa. Hintaesimerkkejä: läppäkansio n. 3,90 euroa ja kansiot n. 4,00 – 12.00 euroa, hintaesimerkit sis. alv:n.

Oheisia kuvia voi käyttää vapaasti.

Mikäli haluat lisätietoja tai malleja, ota yhteys:
Jan Rune Løvnæseth, Regional Marketing Director - Esselte.
Phone: +47 21 61 11 17
janrune@esselte.com

About Esselte
Esselte on yksi maailman johtavia järjestelyratkaisujen valmistuksessa, innovaatioiden kehittämisessä, tehokkuudessa ja tyylissä toimistoihin ja koteihin. Sitoutumalla yksinkertaistamaan kuluttajien elämää, Esselte tarjoaa laajan valikoiman arkistointi ja järjestelytuotteita.
Esselte on yksi päätavaramerkeistä Esselte yhtiössä, jolla on tytäryhtiö 27 maassa ja jakelu yli 120 maahan. Esselten tuotteita on saatavilla seuraavilla tavaramerkeillä; Esselte, Leitz, Rapid ja Xyron.
Lisätietoja: www.esselte.fi