Etteplan ja Senop tiivistävät yhteistyötään

Etteplan Oyj, joka tarjoaa teollisten koneiden suunnittelupalveluita, sulautettujen järjestelmien ja IoT:n sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisuja, ja Patria-konserniin kuuluva Senop Integrointi-liiketoimintayksikkö syventävät yhteistyötään solmimalla ulkoistussopimuksen. Sopimuksen mukaan Etteplan vastaa jatkossa  Senopin integraatiotuotteiden ja asiakasprojektien suunnittelusta. Asiakasprojektilla tarkoitetaan Senopin konttijärjestelmän räätälöintiä vastaamaan asiakkaiden erilaisia vaatimuksia.

Senop Integrointi toimittaa asiakkailleen asiakaskohtaisia projekteja sekä Arctic Fox -konttijärjestelmiä. Tuotteet toimivat alustana puolustusvälineteollisuuden ja turvallisuusalan johtamisjärjestelmille.

-   Uuden yhteistyösopimuksemme ansiosta voimme vapauttaa voimavarojamme ydinliiketoimintaamme ja tuotteemme markkinointiin. Etteplanin osaaminen on vakuuttavaa, ja voimme luottaa siihen, että tuotteemme vastaavat jatkossakin vaativien asiakkaittemme tarpeita, kertoo Senopin toimitusjohtaja Mika Räty.

-    Olemme erittäin iloisia yhteistyömme syvenemisestä. On hienoa, että voimme tarjota osaamistamme Senopin innovatiivisen tuotteen jatkokehityksessä ja menestyksessä, sanoo Veikko Lamminen,  Etteplanin Suomen liiketoimintajohtaja.

Lisätietoja antavat:

Veikko Lamminen
Suomen liiketoimintajohtaja, Etteplan Oyj
Puh. 050 573 4377

Outi Torniainen
Viestintä- ja markkinointijohtaja, Etteplan Oyj
Puh. 040 512 1375

Etteplan Oyj:n palvelut kattavat teollisuuden laite- ja laitossuunnittelun, sulautettujen järjestelmien ja  IoT:n (esineiden internet) sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2016 Etteplanin liikevaihto oli 183,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on noin 2 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com

Avainsanat: