Etteplan luovutti omia osakkeitaan osana yritysoston lisäkauppahintaa

ETTEPLAN OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 8.10.2014, KLO 14.00

ETTEPLAN LUOVUTTI OMIA OSAKKEITAAN OSANA YRITYSOSTON LISÄKAUPPAHINTAA

Aikaisemmin julkaistusta pörssitiedotteesta poiketen Etteplan Oyj on tänään 8.10.2014 luovuttanut 152 905 kappaletta yhtiön hallussa olevia omia osakkeita osana Tedopres International B.V.:n yritysostoa koskevan lisäkauppahinnan maksua.

25.9.2014 julkaistussa pörssitiedotteessa Etteplan tiedotti osakkeiden luovutuspäivän olevan 15.10.2014.

Osakkeiden luovutuksen jälkeen Etteplan Oyj:n hallussa on 308 886 kappaletta yhtiön omia osakkeita.

Vantaalla 8. lokakuuta 2014

toimitusjohtaja Juha Näkki, puh. 0400 606 372

Etteplan tuottaa teknisiä suunnittelupalveluita ja tuoteinformaation ratkaisuja maailman johtaville valmistavan teollisuuden yrityksille. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2013 Etteplanin liikevaihto oli 128,6 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli
1 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Kiinassa. Etteplan on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.

Yrityksestä

Etteplan Oyj:n palvelut kattavat teollisuuden laite- ja laitossuunnittelun ratkaisut, ohjelmisto- ja sulautettujen järjestelmien ratkaisut sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden, palvelujen ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa. Vuonna 2018 Etteplanin liikevaihto oli noin 236 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 3 300 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com