ETTEPLAN OYJ: ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA

ETTEPLAN OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 26.11.2012 KLO 10.15

Etteplan Oyj on 26.11.2012 vastaanottanut seuraavan arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen yhtiön omistusosuuden muuttumisesta:

Ingman Group Oy Ab:n osuus Etteplan Oyj:n osakepääomasta ja äänimäärästä on 23.11.2012 tehdyillä kaupoilla ylittänyt 25 %:n tason. Arvopaperimarkkinalain 2 luvun 9 §:n mukaisesti ilmoitamme Finanssivalvontaan ja Etteplan Oyj:lle seuraavat tiedot:

1. Kohdeyhtiön nimi: Etteplan Oyj

2. Ajankohta, jolloin omistus on muuttunut: 23.11.2012

3. Osakelajikohtaisesti tarkka osuus Etteplan Oyj:n äänimäärästä ja osakepääomasta:

OSAKKEET

Ingman Group Oy Ab:n omistusosuus:

Kpl-määrä                   Osuus                        Osuus
                                                                                             osakepääomasta       äänimäärästä

Etteplan Oyj:n osakkeet                   5 050 000                    25,03 %                      25,03 %

Etteplan Oyj:n osakepääoma jakautuu yhteensä 20.179.414 osakkeeseen, joista kullakin on yksi ääni.

4. Osakkeenomistajien täydellinen nimi ja Y-tunnus:

Ingman Group Oy Ab             Y-tunnus: 0702478-5

Hollolassa 26.11.2012

toimitusjohtaja Juha Näkki, puh. 0400 606 372

Etteplan on teollisten laitteistojen suunnitteluun ja teknisen tuoteinformaation ratkaisuihin ja palveluihin erikoistunut asiantuntijayritys. Etteplanin suunnitteluosaaminen ja palvelutuotteet kattavat asiakkaan tuotteiden elinkaaren kaikki vaiheet. Asiakkaamme ovat alansa johtavia globaaleja yrityksiä, jotka toimivat esimerkiksi ajoneuvo-, lentokone- ja puolustusväline-teollisuudessa, sähköntuotannossa ja voimansiirrossa sekä materiaalinkäsittelyssä.

Etteplanilla on laaja osaaminen elektroniikan ja sulautettujen järjestelmien kehittämisessä, automaatio- ja sähkösuunnittelussa, mekaniikkasuunnittelussa ja teknisen tuoteinformaation ratkaisuissa ja palveluissa.

Vuonna 2011 Etteplanin liikevaihto oli 119,4 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on tällä hetkellä lähes 1 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Kiinassa ja Hollannissa. Etteplan on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.